خبرگزاری کار ایران

مسابقات دوومیدانی کازانف قزاقستان؛

یک طلا، دو نقره و یک برنز حاصل تلاش دوومیدانی کاران ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۶۶

ملی پوشان دوومیدانی کشورمان امروز شنبه در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۱۰ مانع و پرتاب چکش جام کازانف قزاقستان به میدان رفتند.

مسابقات دوومیدانی جام کازانف قزاقستان درحالی از صبح امروز در آلماتی آغاز شده است که ملی پوشان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدند.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان کشورمان امروز شنبه در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۱۰ مانع و پرتاب چکش جام کازانف قزاقستان به میدان رفتند.

طلای تفتیان در ۱۰۰ متر

حسن تفتیان رکورددار ۱۰۰ متر ایران موفق شد با طی کردن مسیر در مدت زمان ۱۰ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه به مدال طلا دست پیدا کند.

نقره مریم طوسی در ۱۰۰ متر

مریم طوسی رکورددار دوهای سرعت ایران نیز با طی کردن مسیر در مدت زمان ۱۱ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه به مدال نقره بسنده کرد. این ورزشکار کشورمان در ماده ۲۰۰ متر نیز شانس کسب مدال دارد.

نقره میلاد سیار در ۱۱۰ متر مانع

در ۱۱۰ متر مانع، ایران دو نماینده داشت که هادی سپهرزاد دهگانه کار کشورمان در گروه خود با زمان ۱۴ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه چهارم شد و از راهیابی به فینال بازماند.

میلاد سیار دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی موفق بود و راهی فینال شد و در مرحله پایانی با ثبت زمان ۱۴ ثانیه و ۳۸ صدم ثانیه به مدال نقره رسید.

مدال برنز رضا مقدم در ماده پرتاب چکش

در ماده پرتاب چکش رضا مقدم نماینده شایسته کشورمان موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۹ متر و ۵۰ سانتیمتر بر سکوی سومی این مسابقات بایستد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز