خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی جوانان آسیا - چین تایپه؛

پرتاب گران جوان ایران به ۴ مدال طلا، نقره و برنز دست یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۷۵

شاهین مهر دلان پرتابگر جوان کشورمان با بر جای گذاشتن حدنصاب ۱۸ متر و ۸۵ سانتیمتر به مدال طلای آسیا دست یافت.

پرتاب گران وزنه ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا که در کشور چین تایپه جریان دارد، شاهین مهر دلان در شش پرتاب خود پنج خطا داشت، اما در تنها رکوردی که بر جای گذاشت حدنصاب ۱۸ متر و ۸۵ سانتیمتر را به ثبت رساند و با این رکورد به مدال طلا رسید.

شاهین جعفری دیگر نماینده ایران در این مسابقات چهار خطا داشت و بهترین رکوردش ۱۸ متر و ۶۴ سانتیمتر بود که توانست مدال نقره این رقابت‌ها را بدست آورد، همچنین شاکتی زولانکی از هند با رکورد ۱۷ متر و ۹ سانتیمتر در رده سوم قرار گرفت. در این ماده ۹ پرتابگر با هم رقابت کرده بودند.

همچنین در فینال ۱۰۰ متر مردان هم محمدحسین ابارقی با زمان ۱۰ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و به مدال برنز رسید.

در این ماده تاکویا کاواکامی از ژاپن با رکورد ۱۰ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه قهرمان شد و هیماشا واتهاکا از سریلانکا با زمان ۱۰ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه نقره گرفت. همچنین سپهر اسد دیگر نماینده ایران در این ماده بود که با زمان ۱۰ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

سینا روحانی معید که در ماده ۴۰۰ متر به فینال رسیده بود نیز با رکورد۴۷ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه مدال برنز این ماده را از آن خود کرد. در این ماده محمد نصیر عباس از قطر با زمان ۴۷ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه قهرمان شد، مازن آلیاسن از عربستان با ۴۷ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه نقره گرفت.

به گزارش ایلنا، در فینال ماده پرش طول سید شایان نیرومند با رکورد هفت متر و ۱۸ سانتیمتر در رده هشتم قرار گرفت و حسن مهین دوست با پرش هفت متر و ۱۴ سانتیمتر نهم شد.

در این ماده نیز کیونگ لین با هفت متر و ۹۹ سانتیمتر قهرمان شد. مینگ تای چان از هنگ کنگ با هفت متر و ۷۰ سانتیمتر نقره گرفت و شوتارو شیرویاما از ژاپن با هفت متر و ۷۰ سانتیمتر مدال برنز را به دست آورد. در پرش ارتفاع زنان هم مهدیه ضعیمی با رکورد یک متر و ۶۵ سانتیمتر بین شش پرنده آخر شد.

در این ماده لین وانگ از چین با رکورد یک متر و ۸۸ طلا گرفت، چینگ لی از چین تایپه با یک متر و ۷۵ سانتیمتر در رده دوم ایستاد و نادیا آینگ رانی از هند با یک متر و ۷۲ سانتیمتر عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، فردا نمایندگان ایران در ماده‌های دوی ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر با مانع، فینال ۱۱۰ متر با مانع و سه هزار متر با مانع با رقیبان خود روبرو می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز