خبرگزاری کار ایران

از سوی AFC اعلام شد؛

زمان قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان بانوان

کد خبر : ۱۷۵۵۷۳

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۱۶ سال بانوان در حالی ۲۳ خرداد ماه برگزار می‌شود که تیم‌ها در دو منطقه شرق و غرب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان بانوان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال بانوان روز جمعه ۲۳ خردادماه(۱۳جوئن) در مقرر AFC برگزار می‌شود.

راس ساعت ۱۵:۰۰ به وقت محلی مراسم قرعه کشی رقابت‌های زیر ۱۶سال بانوان و راس ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی مراسم قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا زیر ۱۹سال برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های نوجوانان بانوان

مراسم قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۱۶ سال بانوان در حالی ۲۳ خرداد ماه برگزار می‌شود که تیم‌ها در دو منطقه شرق و غرب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۱۶ سال از ۱۴ تا ۲۰ مهر برگزار خواهد شد که دو کشور سریلانکا و بنگلادش آمادگی خود را برای میزبانی این دوره از مسابقات را اعلام کرده‌اند، اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم‌نهایی برای میزبانی گرفته نشده است.

با توجه به اینکه تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، چین و تایلند به عنوان تیم‌های اول تا چهارم دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا بوده‌اند، این ۴ تیم مستقیما به فینال صعود کرده و ۲۲ تیم دیگر در دو منطقه غرب و شرق آسیا در مرحله مقدماتی شرکت می‌کنند.

در منطقه غرب آسیا که شامل منطقه غرب و جنوب و مرکز می‌شود، تیم‌ها در دو گره ۶ تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از هر گروه یک تیم به فینال صعود می‌کنند. در منطقه شرق آسیا که منطقه آسهان و شرق حضور دارند تیم‌ها در دو گروه ۵ تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از هر گروه یک تیم به فینال صعود می‌کنند.

در گروه غرب آسیا تیم‌های اردن–بحرین - فلسطین - قطر - امارات - ایران - ازبکستان - هند–سریلانکا - بنگلادش - قرقیزیستان - تاجیکستان حضور داشته و در گروه شرق آسیا تیم‌های استرالیا - میانمار - فلیپین - کامبوج - ویتنام – چین‌تایپه - کره‌شمالی - گوام - هنگ کنگ - جزیز ماریانای شمالی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز