خبرگزاری کار ایران

از مبارزات کاراته کاها لذت بردم؛

سمندر: کاراته‌کاران هیچ فرق و ارجحیتی نسبت به هم ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۶۱

مرحله ششم اردوی تیم ملی کاراته پنج شنبه به پایان می‌رسد و اردونشین‌ها هفته آینده پس از ۴ روز تمرین در قالب دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و لیگ جهانی عازم کشورهای مونته‌نگرو و اندونزی خواهند شد.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: مشخصه اصلی امروز تیم ملی کاراته روح جنگجویی و انگیزه بالای اردونشینان برای کسب موفقیت است.

به گزارش ایلنا، علیرضا سمندر در حاشیه بازدید از تمرینات ملی‌پوشان کاراته در آکادمی ملی المپیک در جمع اردونشینان گفت: من از وضعیت بچه ها خیلی راضی هستم. از مبارزات کاراته کاها لذت بردم و خیلی خوشحالم از اینکه مجموعه خوبی را در اختیار داریم. تک تک اعضای کادر فنی از بهترین‌ها هستند و به اذعان همه اهالی کاراته امروز بهترین نفرات در اردو هستند.

سمندر با اشاره به اینکه کادر فنی از تک‌تک نفرات حاضر در اردو شناخت خوب و کاملی دارند، گفت: از نگاه کادر فنی و مسئولان فدراسیون، در اردوی تیم ملی کاراته همه برابر هستند و هیچ فرق و ارجحیتی نسبت به هم ندارند و آن چیزی که باعثارجحیت می شود برتری و توانمندی فنی است.

سمندر گفت: من امیدوارم همانطور که در مسابقات قهرمانی آسیا امارات خوب عمل کردیم امسال هم در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نفرات خوبی در بخش مردان و زنان حضور دارند، گفت: شما اگر در داخل تاتامی با هم رقابت دارید در بیرون از تاتامی با هم برادر هستید و این روحیه را باید حفظ کنید.

سمندر در پایان گفت: من به عنوان رئیس فدراسیون افتخار می‌کنم چنین بچه‌هایی را در اردو داریم که با انگیزه بالا می‌خواهند در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان از اعتبار کاراته ایران دفاع می‌کنند.

در تمرین روز گذشته بازی دوستانه‌ای میان اردونشینان برگزار شد و محمد علی مردانی، داور جهانی و عضو شورای داوران کاراته آسیا علاوه بر قضاوت، در جریان مسابقه نکاب فنی داوری را به اردونشین‌ها گوشزد و یادآوری می‌کرد.

مرحله ششم اردوی تیم ملی کاراته پنج شنبه به پایان می‌رسد و اردونشین‌ها هفته آینده پس از ۴ روز تمرین در قالب دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و لیگ جهانی عازم کشورهای مونته‌نگرو و اندونزی خواهند شد. مجید حسن‌نیا در وزن منهای ۵۵ کبلو گرم تیم ملی بزرگسالان نیز همراه تیم زیر ۲۱ سال در مسابقات غرب آسیا در عربستان شرکت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز