خبرگزاری کار ایران

عنوان نهمی ملی‌پوشان ایران؛

استرالیا قهرمان والیبال ساحلی آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۴۴

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ۲(پرویز فرخی و آق‌محمد سلاق) نیز در مرحله دوم با نیوزلند(نایب قهرمان) روبرو شد و با پذیرش شکست به عنوان نهمی این رقابت‌ها اکتفا کرد.

تیم ملی استرالیا مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در شهر جین جیانگ چین برگزار شد و تیم ملی والیبال ساحلی استرالیا با شکست قزاقستان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و قزاقستان دوم شد.

در دیدار رده نیز تیم‌های قطر و نیوزلند به مصاف هم رفتند که قطر با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کرد.

۲۴ تیم در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا با هم رقابت کردند که تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز به مقام نهمی مشترک این مسابقات دست یافتند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک شامل رحمان رئوفی و بهمن سالمی پس از صعود به مرحله دوم در برابر استرالیا(قهرمان این رقابت ها) قرار گرفت و با پذیرش شکست به جمع هشت تیم برتر راه نیافت.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ۲(پرویز فرخی و آق محمد سلاق) نیز در مرحله دوم با نیوزلند(نایب قهرمان) روبرو شد و با پذیرش شکست به عنوان نهمی این رقابت‌ها اکتفا کرد.

رضا نایینی به عنوان سرمربی و نادر انصاری به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند و نمایندگان والیبال ساحلی ایران امشب به کشور بازخواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز