خبرگزاری کار ایران

در دیدار با وزیر ورزش و جوانان؛

ریچارد خلیل: ایران مهد چوگان جهان است / رویداد ویژه‌ای در بخش بانوان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۱۵

ایران مهد چوگان جهان است که به رسمیت شناخته می‌شود و امیدوارم با این حضور و مسابقات پیش رو گام‌های موثری با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ایران برداریم.

رییس فدراسیون جهانی چوگان ضمن ابراز خوشنودی از حضور در ایران گفت: ایران مهد چوگان جهان است و ما می‌خواهیم همگی آن را به رسمیت بشناسند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ریچارد خلیل بپس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فدراسیون جهانی ۸۹ عضو دارد از ایران به عنوان مهمترین عضو آن ایران نام برد.

وی ادامه داد: ایران مهد چوگان جهان است که به رسمیت شناخته می‌شود و امیدوارم با این حضور و مسابقات پیش رو گام‌های موثری با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ایران برداریم.

ریچارد خلیل با اشاره به مسابقات پیش رواذعان داشت: این رویداد ویژه را در ایران شاهد خواهیم بود که با حضور برترین چوگان بازان جهان از کشورهای آمریکا، ‌ آرژانتین، عمان و استرالیا همراه است. رویداد ویژه‌ای نیز در بخش بانوان خواهیم داشت چراکه بانوان به شکل فزاینده ای در بخش چوگان پیشرفت می‌کنند.

رئیس فدراسیون جهانی چوگان شعار مسابقات جام سفرای چوگان راماهیت حضور درایران و همکاری و درک متقابل عنوان کرد و گفت: به همین منظور مسابقات را در ایران برگزار کردیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی که میزبانی این رویداد را به ایران داده‌ایم به خاطر نقشی است که این کشور در منطقه و آسیا دارد.

ریچارد خلیل خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم روی این نقش و تاریخچه هزار ساله چوگان ایران تاکید داشته باشیم و به همه جهان نشان دهیم که ایران مهد چوگان جهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز