خبرگزاری کار ایران

۱۰ سال به عقب برگشتیم؛

کریم صفایی: باید بخواهند تا برگردم / مشکلات فدراسیون تیر و کمان کم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۷۶

در صورتی که به فدراسیون برگردم با آنهایی که با آبروی افراد بازی کردند اینگونه برخورد نمی کنم و تلاش خواهم کرد تا جو آرام و با ثباتی را در فدراسیون برقرار کنم.

رئیس اسبق فدراسیون تیر و کمان بازگشت خود به این فدراسیون را منوط به مجوز وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: باید از من بخواهند تا برگردم.

کریم صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تیر و کمان ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه پیش از این مسئولان وزارت ورزش من را از ریاست فدراسیون برکنار کردند، حالا هم برای برگشتن باید مجوز لازم را به من بدهند چراکه این احتمال وجود دارد که برخی مسئولان وزارت ورزش همچنان همان تفکرات سابق را داشته باشند.

صفایی افزود: اگر مسئولان وزارت ورزش بخواهند با کمال میل آماده‌ام که برگردم تا به رشته تیر و کمان کشور خدمت کنم. در صورتی که به فدراسیون برگردم با آنهایی که با آبروی افراد بازی کرده‌اند برخوردی نمی‌کنم و تلاش خواهم کرد جو آرام و با ثباتی را در فدراسیون برقرار کنم.

رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه مشکلات این فدراسیون کم نیست، اظهار داشت: در طول سال اخیر به دلیل بی‌مدیریتی‌ها، رشته تیر و کمان به سال‌های ۸۳ و ۸۴ برگشته و در واقع پس‌رفت کرده‌ایم. برای اوج‌گیری دوباره تیر و کمان باید روحیه ورزشکاران احیا شود و پروژه‌های نیمه‌تعطیل دوباره رونق بگیرد و مهم‌تر از همه این رشته درآمدزا شود و از کمک‌های دولتی فاصله بگیرد.

وی درخصوص اینکه آیا با شرایط موجود تیر و کمان می‌تواند در بازی‌های آسیایی مدال‌آور باشد، اظهار داشت: به تازگی رشته کامپوند به بازی‌های آسیایی اضافه شده و از آنجا که ما در این رشته تیراندازان خوبی داریم با حمایت از ورزشکارانی که از این رشته دور شده‌اند می‌توانیم در این رشته در بازی‌های آسیایی اینچئون صاحب مدال شویم.

صفایی در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر تاکید کرد: بازگشتم به این فدراسیون منوط به خواست و اراده مسئولان وزارت ورزش است و تا زمانی که آنها نخواهند و قول مساعد برای حمایت از این رشته ندهند علاقه‌ای برای بازگشت ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز