خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به وزیر ورزش؛

یوزای چنگ از پیشرفت ووشو در ایران تمجید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۴۳

در نامه یوزای چنگ موفقیت‌های ووشوی ایران در سال گذشته میلادی به خصوص تیم جوانان در رقابتهای جهانی ترکیه رت به وزیر ورزش و جوانان تبریک گفته است.

رئیس فدراسیون جهانی ووشو در نامه‌ای به وزیر ورزش از پیشرفت ووشو در ایران و وضعیت فعلی این رشته در میادین بین‌المللی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، در نامه یوزای چنگ موفقیت‌های ووشوی ایران در سال گذشته میلادی به خصوص تیم جوانان در رقابتهای جهانی ترکیه رت به وزیر ورزش و جوانان تبریک گفته است.

در متن این نامه آمده است: ووشوی ایران به شکل فوق‌العاده‌ای به قدرتی شناخته شده در جهان تبدیل شده و اکنون دوران طلایی آن است. موفقیت‌های بین‌المللی ایران در ووشو که یکی بعد از دیگری به دست می‌‎آید، مهر تائیدی بر این موضوع است.

نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در بخش دیگری از این نامه عنوان داشته است: بی‌تردید این موفقیت بدون حمایت وزارت ورزش و جوانان ایران به دست نمی‌آمد. نتیجه این حمایت را می توان در موفقیت‌های تیم ملی ایران و قهرمانان آن که اکنون در سطح اول جهان مبارزه می کنند، دید.

رئیس فدراسیون جهانی ووشو در پایان اظهار داشته است: این موفقیت ها را به مهدی علی‌نژاد، همکار خودم و رئیس فدراسیون ایران که با مدیریت پر تلاشش نقش موثری در این نتایج داشته و همچنین حضور قدرتمندی در کمیته نظارت بر مسابقات جهانی جوانان ترکیه داشته، تبریک می‌گویم.

یو زای چینگ رئیس فدراسیون جهانی ووشو و نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک است. وی از نزدیک شاهد برگزاری رقابتهای جهانی جوانان در ترکیه بود که تیم ملی ایران برای نخستین‌بار موفق به کسب عنوان نخست بخش ساندای این پیکارها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز