خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش قانونمند عمل کند؛

دوره سرپرستی گواری ۲۴ خرداد به پایان می رسد / ابهام در برگزاری انتخابات!

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۲۸

دوره شش ماهه سرپرستی گواری ۲۴ خرداد به پایان می‌رسد ولی وزارت ورزش همچنان زمان برگزاری مجمع فدراسیون قایقرانی را اعلام نکرده است.

دوره شش ماهه سرپرستی احمد گواری در فدراسیون قایقرانی در حالی ۲۴ خرداد به پایان می‌رسد که پس از یکبار لغو انتخابات، برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از انصراف احمد دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی، وزارت ورزش در تاریخ ۲۴ آذر ماه سال ۹۲ احمد گواری رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد، این در حالی است که دوره ۶ ماهه وی ۲۴ خرداد به پایان می‌رسد ولی وزارت ورزش همچنان زمان برگزاری مجمع این فدراسیون را اعلام نکرده است.

پیش از این از سوی وزارت ورزش و جوانان تاریخ ۷ خرداد به عنوان زمان برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی اعلام شد ولی شب قبل از انتخابات برگزاری این مجمع به دلایل نامعلومی لغو شد.

انتظار می رود وزارت ورزش که همواره بر اصل قانونمندی تاکید دارد در برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی نیز اینگونه عمل کند و مقابل اعمال نفوذ برخی مدیران گذشته در انتخابات این فدراسیون بایستد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز