خبرگزاری کار ایران

اکثر حریفان را می‌شناسم؛

حسن‌نیا: برای قهرمانی جهان هم قسم شده‌ایم

کد خبر : ۱۷۳۴۰۶

شرایط تمرینی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و همه کاراته‌کاها هم قسم شده‌ایم تا در رقابت‌های جهانی آلمان عنوان قهرمانی تیمی را از آن خود کنیم.

کاراته کای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: شرایط تمرینی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و همه کاراته‌کاها هم قسم شده‌ایم تا در رقابت‌های جهانی آلمان عنوان قهرمانی تیمی را از آن خود کنیم.

مجید حسن‌نیا ضمن بیان این مطلب گفت: امروز آخرین روز تمرینات آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم که در این مرحله اردو بیشتر تمرین کومیته و هوازی انجام شد و دور جدید تمرینات از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی درخصوص حریفانش در مسابقات غرب آسیا گفت: کاراته‌کاهای عربستان، اردن و کویت نفرات خوبی هستند و من تقریباً اکثر حریفان را می‌شناسم و با اطلاعاتی که از سایر کاراته کاها گرفته ام و بازبینی فیلم مبارزات آنها شناخت لازم را دارم.

وی در مورد بازیهای آسیایی گفت: ۴ سهمیه برای بازیهای آسیایی در نظر گرفته شده و فرقی نمی‌کند چه کسی به این رقابت‌ها اعزام شود مهم این است که از حیثیت کاراته ایران دفاع کنیم. اگر من یکی از نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی باشم قول می‌دهم به فینال برسم.

حسن‌نیا که سرعت مهمترین عامل موفقیت‌اش در مبارزات است، گفت: خدا را شکر سرعت پاهایم بالاست و این مهمترین مزیت من به شمار می رود اما در درگیری های دو نفره هم راحت تر عمل می کنم.

وی دعای خیر پدر و مادر را رمز موفقیت هایش دانست و گفت: پشتکار خودم و اینکه هیچ‌وقت از انجام تمرین خسته نشده و چیزی کم نمی‌گذارم.

حسن‌نیا در مورد الگوی ورزشی اش گفت: بعضی تکنیک‌های رافائل آقایف را دوست دارم، اما حسین روحانی مربی‌ام در تیم ملی که از تجربیاتش استفاده می‌کنم و جاسم ویشگاهی الگوهای ورزشی من هستند.

وی با تشکر از مسئولان فدراسیون گفت: تمام سعی و تلاش همه ما کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان است و فرقی نمی‌کند چه کسی به میدان برود مهم این است که پرچم کشور عزیزمان به اهتزاز درآید و شان کاراته ایران حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز