خبرگزاری کار ایران

هنوز در شوک هستم؛

نکویی: مردم من را درک کنند / دوپینگ نکرده‌ام / اعاده حیثیت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۶۹

من گناهی مرتکب نشده ام و از همه مردم و رسانه ها می خواهم من را درک کنند و حرفم را باور کنند که از هیچگونه مواد نیروزایی استفاده نکردم و دلیلی هم برای این کار نداشتم.

ملی پوش متهم به دوپینگ تیم ملی تیراندازی باکمان کشورمان با رد استفاده از هرگونه مواد نیروزا تاکید کرد: شاید کسی حرف من را باور نکند ولی من دوپینگ نکرده ام و دلیلی هم برای این کار نداشتم چون دوپینگ در این رشته کمکی به ورزشکار نمی کند.

حمزه نکویی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: از لحظه ای که این خبر را شنیدم در شوک هستم و باورم نمی شود دوپینگ من مثبت اعلام شده است و باید دو سال تاوان کاری را پس بدهم که انجام نداده ام.

ملی پوش تیم تیراندازی باکمان یادآور شد: گفته اند من از داروی گلیروفیل استفاده کرده ام در حالیکه من ۵ سال است هیچ دارویی مصرف نکرده ام و دوپینگی بودنم را تایید نمی کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حق اعتراض دارم و امیدوارم با پیگیری مسئولان حداقل در محرومیت دو ساله ام تخفیف بدهند تا بتوانم در بازی های آسیایی اینچئون شرکت کنم.

نکویی تاکید کرد: من گناهی مرتکب نشده ام و از همه مردم و رسانه ها می خواهم من را درک کنند و حرفم را باور کنند که از هیچگونه مواد نیروزایی استفاده نکردم و دلیلی هم برای این کار نداشتم.

ملی پوش تیراندازی باکمان کشورمان اضافه کرد: اگر هم محروم شوم مطمئن باشید برمی گردم و اعاده حیثیت می کنم و حقانیت خودم را با پس گرفتن مدال طلایم ثابت می کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان چنین آسیب هایی را شناسایی کنند تا سایر ورزشکاران مثل من قربانی اینگونه مسائل نشوند و با آبرو و اعتبار ورزشی شان بازی نشود. من یکی از شانس های مدال در بازی های آسیایی بودم ولی با این اتفاق این فرصت را از دست دادم و این حسرتی تمام نشدنی برای من خواهد بود…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز