خبرگزاری کار ایران

پرمهر در بین۲شرکت‌کننده نقره گرفت؛

نصیری: غیر از من کسی نمی‌توانست در جلسات فدراسیون آسیایی و جهانی شرکت کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۵۱

متاسفانه سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز بدون تحقیق و کسب اطلاعات لازم، این خبر را منتشر کرد، در حالی‌که این خبر صحیح نبوده و معلوم نیست پایه و اساس این خبر چیست؟

رئیس سابق انجمن موی‌تای گفت: به غیر از من هیچ‌کس از ایران نمی‌تواند در جلسات فدراسیون آسیایی و جهانی موی‌تای‌شرکت کند.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته در جریان برگزاری مسابقات موی‌تای قهرمانی جهان در مالزی، خبری بر روی سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه حمدالله عبادتی سرپرست انجمن موی‌تای کشورمان، در جلسه کمیته اجرایی فدراسیون جهانی موی تای(ایفما) شرکت کرده، خبری که رئیس سابق انجمن موی‌تای آن را نادرست و بی‌اساس می‌خواند.

جواد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی، رسما به مالزی دعوت شدم و ضمن حضور در کنار ملی‌پوشان، در جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی شرکت کردم.

وی در مورد انتشار خبر حضور عبادتی در نشست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی اظهار داشت: به غیر از من که دو مسئولیت مهم در فدراسیون آسیایی و جهانی دارم، هیچ‌کس دیگر از ایران اساسا نمی‌تواند در جلسات فدراسیون آسیا و جهان شرکت کند. متاسفانه سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز بدون تحقیق و کسب اطلاعات لازم، این خبر را منتشر کرد، در حالی‌که این خبر صحیح نبوده و معلوم نیست پایه و اساس این خبر چیست؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی موی‌تای در پاسخ به سوال که با توجه سمت عبادتی به عنوان سرپرست انجمن موی‌تای ایران، وی نباید مشکلی برای حضور در جلسات قاره‌ای و جهانی می‌داشت، افزود: چنین چیزی نیست. خود من سال ۲۰۱۰ و در جریان مسابقات جهانی تایلند و در شرایطی که رئیس انجمن موی‌تای ایران بودم، نتوانستم در جلسه فدراسیون جهانی شرکت کنم چون عضو فدراسیون آسیایی و جهانی نبودم.

نصیری در ادامه به نتایج سفر خود به مالزی اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که " تاپ‌سوان " رئیس، " استفان فوکس " دبیرکل، نایب رئیس و نواب رئیس فدراسیون جهانی حضور داشتند، تاپ‌سوان ضمن تقدیر و تشکر بابت اقدامات خوبی که در موی‌تای ایران در سال‌های اخیر انجام شده، به پاس برگزاری مطلوب دو دوره مسابقات جام ریاست‌جمهوری، مدال طلا بر گردن من آویخت.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون جهانی یادآور شد به خاطر تلاش‌های ایران به ویژه در برگزاری مسابقات جام ریاست‌جمهوری، موی‌تای به جایگاه رفیعی در ورزش جهان دست یافت، به طوری که موی‌تای موفق شد جایزه " روح‌ورزش " را به خود اختصاص دهد.

نایب رئیس فدراسیون موی‌تای آسیا در مورد دیگر نتایج سفر خود به مالزی تصریح کرد: در جلسه با رئیس، نایب رئیس و نواب رئیس فدراسیون جهانی همچنین مقرر شد دفتر فدراسیون موی‌تای آسیا به تهران منتقل شود که این کار به زودی انجام خواهد شد.

رئیس سابق انجمن موی‌تای در ادامه درخصوص نتایج ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی مالزی اظهار داشت: وقتی به خاطر یک تصمیم نادرست و غیر کارشناسی آن هم در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی، بنده را عوض می‌کنند، مشخص بود تیم ضربه می‌خورد. این تیم همان تیمی بود که قبلا و در رقابت‌های جهانی، مدال طلای کلاسA را کسب کرده بود.

نصیری در پایان در مورد این موضوع که تیم ملی زمان ریاست شما در مسابقات جهانی سن پترزبورگ دو مدال برنز کسب کرد، اما تیم کنونی دو برنز و یک نقره به دست آورده، گفت: شما بروید تحقیق کنید ببینید " پرمهر " تحت چه شرایطی نقره جهان را کسب کرده؟ در وزن او(۴۵ کیلوگرم) تنها دو ورزشکار حضور داشتند که نماینده روسیه به عنوان برنده مدال طلا معرفی می‌شود و نماینده کشورمان صاحب مدال نقره. جدول بازی‌ها روی سایت فدراسیون جهانی موجود است و صحت این خبر را می‌توانید از طریق این سایت پیگیری کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز