خبرگزاری کار ایران

خانواده‌ها هم پای کار آمده‌اند؛

مشتاق: وظیفه ما حمایت از برنامه‌های تیم ملی شنا است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۹۴

افتخار داشتم با تعدادی از این ورزشکاران کار کنم. آنها با تمرینات جدی برای ایران افتخار آفرینی کردند و خوشحالم می‌بینم چه رکوردهای خوبی را ثبت کرده‌اند.

مربی بازیکن‌ساز شنا با اظهار خشنودی از موفقیت‌های تیم ملی شنای جوانان و نوجوانان در مسابقات برون‌مرزی گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که فدراسیون یک برنامه‌ریزی اصولی را انجام داده است.

به گزارش ایلنا، مجید مشتاق با ابراز خشنودی از موفقیت تیم ملی شنا جوانان در مسابقات بین‌المللی دبی اظهار کرد: از همه مربیان زحمت‌کش و فهیم کشور عزیزمان تشکر می‌کنم. آن‌هایی که با تلاش و کوشش وصف ناپذیر همواره تلاش کردند تا سرانجام این رشته شکوفا شده است. این مریبان عزیز در شهرستان‌های مختلف نیاز دارند تا دانش خود را به روز کنند. جا دارد از مربیان تیم ملی و کادر فنی تشکر کنم که مدت‌ها تلاش کردند و شناگران نخبه ایران را تمرین دادند. حتی در تمرینات عید نوروز تلاش زیاد کردند تا این ورزش موفق شود.

وی افزود: همین‌طور باید از شناگران فهیم و آنهایی که ما نسل سوم شنا می‌نامیم هم قدردانی کنم. من افتخار داشتم با تعدادی از این ورزشکاران کار کنم. آنها با تمرینات جدی برای ایران افتخار آفرینی کردند و خوشحالم می‌بینم چه رکوردهای خوبی را ثبت کرده‌اند. ما در چند روز گذشته واقعا شاهد بودیم که نوجوانان و جوانان شنای ایران افتخار آفریدند. تیم نوجوانان ایران در مسابقات ترکیه قهرمان شد. این کار بسیار زیبایی بود که تیم رده سنی نونهال و نوجوان را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم. واقعا این نشان می‌دهد فدراسیون یک برنامه‌ریزی اصولی را انجام داده است. خیلی خوب است رکوردهایی که قبلا در مقطع ۱۷ لی ۱۸ سال ثبت می‌شد حالا در مقطع سنی ۱۳ الی ۱۴ سال زده می‌شود.

رئیس هیات شنا استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: واقعا باید خدمت‌گذار این عزیزان باشیم. همیچنین باید تشکر کنم از همه خانواده این عزیزانی که از برنامه‌های فدراسیون حمایت کردند. پس از بازگشت این تیم‌ها هم استقبال شایسته‌ای از شناگران به عمل آمد. امروز موفقیت‌های شنا انگیزه زیادی را برای نوآموزان و شناگران جوان فرآهم کرده است. خانواده‌ها هم پای کار آمده‌اند. مطمئن هستم با ادامه این روند در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری در این ورزش خواهیم بود.

وی در پایان گفت: جا دارد این موفقیت را به مسئولان فدراسیون هم تبریک بگویم و به مریبان فهیم و پرتلاش تیم ملی خسته نباشید بگویم. وظیفه همه ما حمایت از برنامه‌های تیم ملی شنا ایران است. باید زمینه‌ای را فرآهم کنیم تا این موفقیت‌ها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز