خبرگزاری کار ایران

فدراسیون کوتاهی نداشته؛

عبادی: نتایج ضعیف شانگهای دلایل فنی داشت / وضعیت شجاعی معلوم نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۹۹

به اعتقاد من نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات چین دلایل کاملا فنی داشت و باید این دلایل بررسی شود تا در دوره های بعد با چنین مشکلاتی روبرو نشویم.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان با بیان این که سطح رقابتهای جهانی شانگهای چین بالا بود و تیم های قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند، تاکید کرد: نتایج ضعیف تیم ملی در این مسابقات دلایل فنی داشت.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: سطح رقابت‌های جهانی بسیار بالاست و تمام کشورهای دنیا با قهرمانان صاحب نام خود در این مسابقه ها شرکت می کنند و مدال‌آوری در این رقابت‌ها بسیار دشوار است.

وی تاکید کرد: ما در این مسابقات نتوانستیم به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنیم و بهترین مقامی که داشتیم یک مقام چهارمی در بخش بانوان بود که در جای خودش اهمیت دارد.

عبادی درخصوص دلایل نتایج ضعیف تیم ملی با کمان در این رقابت‌ها تاکید کرد: این دلایل را باید از مربیان تیم ملی سئوال کنید. به نظر من فدراسیون تلاش خود را کرده و گله ای متوجه مسئولان فدراسیون نیست.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان تصریح کرد: به اعتقاد من نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات چین دلایل کاملا فنی داشت و باید این دلایل بررسی شود تا در دوره های بعد با چنین مشکلاتی روبرو نشویم.

عبادی در مورد عملکرد خودش در رقابت‌های شانگهای چین گفت: نسبت به مسابقات قبل عملکردم بهتر بود و به دلیل رویارویی با حریف قدر آمریکایی نتوانستم به جمع ۴ نفر برتر مسابقات راه پیدا کنم.

وی در مورد پیش بینی اش برای کسب مدال در بازی‌های اینچئون کره جنوبی گفت: رشته کامپوند برای اولین بار در بازیهای آسیایی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان امید زیادی به کسب مدال در این مسابقات دارد و امیدوارم بتوانیم با نمایشی قابل قبول در سبد مدالی کاروان ایران در بازیهای آسیایی سهمی داشته باشیم.

ملی‌پوش تیر اندازی با کمان کشورمان در بخش پایانی سخنان خود در خصوص نامشخص بودن وضعیت رئیس این فدراسیون و تاثیر آن در عملکرد ملی پوشان تیر اندازی گفت: آقای شجاعی تمام تلاش خودش را برای برگزاری اردوها و تدارکات تیم ملی انجام داده و تمام ملی‌پوشان از عملکرد وی راضی هستند. اینکه در فدراسیون می‌مانند یا نه به مسئولان وزارت ورزش بستگی دارد ولی حضور وی تاکنون در فدراسیون تیراندازی با کمان منشاء خدمات مثبتی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز