خبرگزاری کار ایران

در پی اشاعه مینی‌تنیس در کشور هستیم؛

حسنی: طرح فدراسیون جهانی تنیس را عملیاتی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۷۵

با اجرای طرح مینی‌تنیس مدارس تهران برترین‌ها را انتخاب و شرایط حضور آنها در فعالیت‌های گسترده را فراهم می‌کنیم.

نائب رئیس هیئت تنیس تهران در بخش بانوان گفت: با اجرای طرح مینی‌تنیس مدارس تهران برترین‌ها را انتخاب و شرایط حضور آنها در فعالیت‌های گسترده را فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، صدیقه حسنی با تشریح برنامه‌های مینی‌تنیس در مدارس اظهارداشت: از سال ۸۹ فعالیت‌های استعدادیابی در بخش پایه به خصوص گسترش آن در مدارس آغاز شد به طوری‌که در مرحله نخست این طرح تعداد زیادی از معلمین ورزش مدارس کشور و همچنین تهران تحت آموزش قرار گرفتند و پس از آن امکاناتی از قبیل توپ و راکت از سوی هیئت‌های استانی در اختیار مدارس سراسر کشور قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی ما اجرای طرح فدراسیون جهانی تنیس(ITF) در کشور است به همین دلیل با حمایت فدراسیون تنیس برای نخستین بار مسابقاتی را با حضور تنیسورهای مقطع ابتدایی شهر تهران در ۲ بخش دختران و پسران در حال برگزاری است که قرار است این طرح به مدت ۴ روز در زمین‌های آکادمی بین‌المللی استقلال پیگیری شود.

حسنی تصریح کرد: با توجه به اینکه استعدادیابی از تنیسورهای نونهال و نوجوان کمک بزرگی به پیشرفت این رشته می‌کند به همین دلیل همزمان با اجرای این طرح تنیسورها نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با انتخاب برترین‌ها شرایط حرفه‌ای شدن آنها را فراهم می‌کنیم و همچنین به دنبال این هستیم تا این برنامه را در سراسر کشور اشاعه دهیم تا از نیروهای کارآمد بهترین استفاده را بکنیم و همچنین همزمان با اجرای این طرح مربیان تهرانی نیز حضور دارند و عملکرد تنیسورها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این طرح و شناسایی تنیسورهای منتخب آنها با معرفی به باشگاه‌ها تحت آموزش قرار می‌گیرند تا بتوانند در تورنمت‌های رده‌های سنی پایه حضوری پررنگ داشته باشند که امیدوارم حمایت‌های فدراسیون همچنان در این بخش ادامه داشته باشد و در آینده نیز پررنگ‌تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز