خبرگزاری کار ایران

سجادی نمی‌تواند بگوید باشم یا نباشم؛

ناطق‌نوری: برای انتخابات نیازی به دریافت مجوز ندارم / نمایندگان مجلس جزو مقامات هستند!

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۰۱

آقای سجادی که نمی‌تواند بگوید چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ این قانون است که تعیین‌کننده حضور نامزدها در انتخابات است.

عضو هیأت رئیسه مجلس هشتم، با بیان اینکه در انتخابات فدراسیون بوکس ثبت نام کرده‌ام، گفت: سازمان بازرسی نمی‌تواند به من بگوید در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت نکنم.

به گزارش ایلنا، احمد ناطق‌نوری در پاسخ به سؤالی درباره پایان دوره ریاست وی بر فدراسیون بوکس و آینده این فدراسیون گفت: باید وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع‌تر مجمع انتخابات فدراسیون بوکس را تشکیل داده تا رئیس، دبیر و اعضای هیأت رئیسه انتخاب شوند.

رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: دوره ریاست‌ام در این فدراسیون به پایان رسیده، ولی همچنان برای ادامه کارهای بر زمین مانده در فدراسیون از جمله اعزام یکی از تیم‌های ملی بوکس به فعالیت خود ادامه می‌دهم، البته خیلی در کارها دخالت و اعمال نظر نکرده و این سیستم اداری آنجاست که خود به خود کارها را پیش می‌برد.

عضو هیأت رئیسه مجلس هشتم، با یادآوری برگزار نشدن انتخابات ریاست تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی، ادامه داد: این فدراسیون‌ها هنوز نتوانسته‌اند مجوز حضور تعدادی از نامزدهای ریاست را دریافت کنند؛ اما فدراسیون بوکس این چنین نیست و من برای نامزدی ریاست فدراسیون بوکس، نیازی به دریافت مجوز ندارم.

نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خانه ملت درباره اینکه آیا با وجود قانون منع به کارگیری مجدد بازنشستگان، می‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند، تصریح کرد: در قانون جامع خدمات کشوری صراحتا مقامات بازنشسته، از قانون ممنوعیت بکارگیری مجدد بازنشستگان، مستثنی شده‌اند؛ ضمن اینکه در همین قانون، مقامات و مصادیق آن به طور کامل ذکر شده که نمایندگان مجلس نیز جزو مقامات محسوب می‌شوند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس هشتم، در پاسخ به این پرسش که آیا جوابی برای گفته‌های سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ممنوعیت حضور ناطق نوری در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس دارید؟، تصریح کرد: سجادی که نمی‌تواند بگوید چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ این قانون است که تعیین‌کننده حضور نامزدها در انتخابات است.

وی با تأکید مجدد بر تصریح قانون جامع خدمات کشوری مبنی بر مستثنی بودن بازنشستگان داری سابقه مدیریت کلان کشور از ممنوعیت حضور در انتخابات ریاست فدراسیون‌ها، یادآور شد: در این زمینه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز از این قانون مستننی هستند، ضمن اینکه سازمان بازرسی کل کشور نیز نمی‌تواند به من بگوید تو نباش؛ چون طبق قانون، مقامات بازنشسته از قانون منع بکارگیری مجدد بازنشستگان مستثنی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز