خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش بوکس را به حاشیه برد؛

گل‌محمدی: همین که جوانان بوکس ۳ راند بازی کردند باید خدا را شکر کنیم!

کد خبر : ۱۶۱۲۶۷

با توجه به بلاتکلیفی رئیس فدراسیون و همچنین نداشتن اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسب، از تیم ملی جوانان بیشتر از این هم نمی‌توان انتظار داشت.

سرمربی تیم قهرمان لیگ بوکس گفت: با توجه به بلاتکلیفی رئیس فدراسیون و همچنین نداشتن اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسب، از تیم ملی جوانان بیشتر از این هم نمی‌توان انتظار داشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بوکس جوانان ایران که با ۶ بوکسور در مسابقات جهانی جوانان در بلغارستان شرکت کرده بود، بدون کسب مدال و یا حتی صعود نمایندگان کشورمان به مراحل بالا، به کار خود پایان داد تا سریال بی‌مدالی بوکس ما در پیکارهای جهانی ادامه پیدا کند.

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص نتایج ملی‌پوشان جوان کشورمان در رقابت‌های جهانی صوفیه تصریح کرد: از این تیم بیشتر از این هم نمی‌توان انتظار داشت، چراکه آنها هیچ مسابقه تدارکاتی برگزار نکرده بودند و همگی اولین سفر برون‌مرزی خود را تجربه می‌کردند. به همین دلیل باید خدا را شکر کنیم که بچه‌ها توانستند ۳ راند بازی کنند.

وی از عملکرد مربیان تیم ملی جوانان انتقاد کرد و افزود: کریمی مربی خوب و با اخلاقی است، اما به نظرم مربیگری برای وی با توجه به سن بالایی که دارد، کافی است. استکی هم که در تمامی اعزام‌ها حضور دارد. سوال من این است که این مربیان تا به حال کدام بوکسور را تربیت و به تیم ملی معرفی کرده‌اند؟

سرمربی تیم پیوند ساپکو ادامه داد: در این میان تنها اصغر اشرفی شایستگی مربیگری در تیم ملی را دارد، چراکه وی از مربیان سازنده و زحمت‌کش بوکس ایران است، اما بقیه مربیان تاکنون نشان داده‌اند کارآیی چندانی در تیم ملی ندارند.

گل‌محمدی در ادامه به وضعیت نابسامان فدراسیون بوکس اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه وزارت ورزش فدراسیون بوکس را به حاشیه کشاند، در حالیکه معتقدم هیچ‌کس جز ناطق‌نوری نمی‌تواند فدراسیون بوکس را اداره کند. بنابراین امیدوارم هرچه زودتر وزارت ورزش، فدراسیون را از این بلاتکلیفی خارج کند.

سرمربی تیم قهرمان لیگ بوکس در پایان در مورد وضعیت تیم پیوند ساپکو یاد آور شد: تمرینات ما همچنان ادامه دارد و تیم کاملا آماده است. هر زمان که لیگ آغاز شود، تیم پیوند آماده حضور در رینگ است تا هفتمین قهرمانی خود را نیز جشن بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز