خبرگزاری کار ایران

قصد نداریم از ملی‌پوشان رکوردگیری کنیم؛

زارع: ملی‌پوشان وزنه‌برداری از انگیزه بالایی برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۷۸

برای کادر فنی اهمیت دارد انگیزه بالای نفرات حاضر در اردو است. آنها در کنار رفاقتی که دارند با یکدیگر در حال رقابت هستند و همین موضوع کمک می‌کند که سریع ار بتوانند رکوردهای خود را ارتقا ببخشند.

بهمن زارع با ابراز رضایت از شرایط آمادگی ملی پوشان در فاصله کمتر از پنج ماه تا بازیهای آسیایی اینچئون، به تمجید از انگیزه بالای وزنه‌برداران پرداخت و ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند یک تیم آماده به بازی‌های آسیایی اعزام شود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره آخرین وضعیت در بیست و چهارمین روز از مرحله دوم اردوها گفت: در حال حاضر برخی از وزنه‌برداران خودشان را به رکوردهای مورد نظر رسانده اند و و برخی دیگر هم در تلاشند تا اندک عقب ماندگی شان را با تمرینات مستمر جبران کنند، اما آنچه که برای کادر فنی اهمیت دارد انگیزه بالای نفرات حاضر در اردو است. آنها در کنار رفاقتی که دارند با یکدیگر در حال رقابت هستند و همین موضوع کمک می‌کند که سریع ار بتوانند رکوردهای خود را ارتقا ببخشند.

بهمن زارع درباره زمان رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری گفت: ما در مراحل اول و دوم قصد نداریم از ملی‌پوشان رکوردگیری کنیم. البته هر هفته چند جلسه ماکزیمم داریم تا ملی پوشان بتوانند میزان آمادگی خودشان را با مهار وزنه های سنگین محک بزنند اما از مرحله سوم به بعد که بدن ها آماده تر شد رکوردگیری های درون اردویی را هم در دستور کار قرار می دهیم.

وی با اشاره به زمان پایان مرحله دوم اردوهای تیم ملی گفت: مرحله دوم اردوی تیم ملی که از ششم فروردین ماه آغاز شده است تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. پس از آن مرحله سوم تمرینات در قالب اردوی خارج از تهران در یکی از شهرهای شمالی یا تبریز برگزار می شود. البته تا زمانیکه فدراسیون مشغول رایزنی برای قطعی کردن زمان و مکان این اردو است تمرینات تیم ملی وزنه برداری در محل کمپ تیم های ملی ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوالی پیرامون احتمال دعوت از نفرات جدید یا خط خوردن برخی از نفرات حاضر در اردو نیز گفت: این احتمال که از نفرات جدید برای حضور در اردوی تیم ملی استفاده شود ضعیف است چراکه به هر حال زمان زیادی تا بازیهای آسیایی نیست و ما طبق یک برنامه ریزی مشخص تمرینات تیم ملی را پیش می بریم. در مورد خط خوردن اردونشینان هم باید بگویم هر چه به بازیهای آسیایی نزدیک می شویم قاعدتا از تعداد نفرات حاضر در اردو هم کاسته خواهد شد تا در نهایت به ترکیب نهایی برسیم، اما در هر حال درهای تیم ملی هنوز بسته نیست و در صورت لزوم از نفراتی که شایستگی حضور در اردو را دارند دعوت خواهیم کرد.

زارع در پایان با ابراز رضایت از اضافه شدن یک ماساژور به اردوی تیم ملی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما نبود ماساژور بود که خداراشکر هفته گذشته یک ماساژور به اردوی تیم ملی اضافه شد تا بچه ها با کیفیت بهتری به تمرینات خود بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز