خبرگزاری کار ایران

در حال پیشرفت هستیم؛

چاوشی‌فر: شناگران انگیزه و شرایط خوبی دارند

کد خبر : ۱۶۰۴۰۸

خوشبختانه تمرینات و شرایط اردوی تیم ملی مطلوب بوده و شناگران توانسته‌اند با داشتن هدفی مشخص در اردوها به صورت منظم حضور پیدا کنند و برای آمادگی بهتر تمام تلاش خود را انجام میدهند.

شناگر تیم ملی با ابراز امیدواری برای اعزام شنا به بازی‌های آسیایی گفت: همیشه شنا به بازی‌های آسیایی اعزام شده و امیدوارم امسال نیز مانند گذشته باشد.

به گزارش ایلنا، جمال چاوشی‌فر با اشاره به انگیزه و آمادگی شناگران تیم اظهار داشت: خداراشکر تیم انگیزه و روحیه بالایی دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در حال پیشرفت هستیم.

شناگر پشت روی ایران در ادامه افزود: در مرحله آخر لیگ رکورد خوبی را به ثبت رساندم و شرایط بدنی خوبی داشتم بعد از اتمام رقابت ها دو هفته استراحت داشتم و بعد از آن به اردوی سه هفته ای تیم ملی دعوت شدم. در حال حاضر یک هفته استراحت داریم و بعد از آن سه هفته دیگر در اردوی تمرینی قرار می گیریم و این روال تا شش ما آینده ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اعزام شنا به بازی های آسیایی ادامه داد: تیم شنا تقریباً در تمام بازی های آسیایی گذشته حضور داشته و امسال نیز امیدوارم این اتفاق بیافتد اما این که چند نفر می توانند به این مسابقات بروند هنوز مشخص نیست.

چاوشی‌فر با توجه به آمادگی بدنی اش یادآور شد: بعد از پایان مرحله آخر لیگ و با ثبت یک زمان خوب انگیزه بسیاری پیدا کرده‌ام خوشبختانه تمرینات و شرایط اردوی تیم ملی مطلوب بوده و شناگران توانسته‌اند با داشتن هدفی مشخص در اردوها به صورت منظم حضور پیدا کنند و برای آمادگی بهتر تمام تلاش خود را انجام میدهند.

شناگر تیم ملی با اشاره به برنامه‌های تعیین شده تیم ملی گفت: در گذشته شناگران نمی‌دانستند باید در چه رقابت‌هایی شرکت کنند و هیچ هدف و انگیزه‌ای برای ادامه تمرینات وجود نداشت. خوشبختانه در حال حاضر تمامی برنامه‌ها، مسابقات و اردوها مشخص است و به همین دلیل شناگران تمام سعی خود را برای آماده نگه داشتن شرایط بدنی و روحی خود انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز