خبرگزاری کار ایران

مشتاق:

شنا و واترپلوی خراسان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در رده‌ پایه داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۹۳

رقابت‌های بین‌المللی شنای نوجوانان زیر ۱۵ سال ترکیه در روزهای اول تا سوم اردیبهشت‌ماه در شهر قونیه برگزار می‌شود.

رییس هیأت شنای خراسان رضوی اظهار کرد: اکثر نفرات ترکیب تیم‌های ملی شنای کشور در رقابت‌های بین‌المللی امارات و ترکیه شناگران نوجوان و جوان استان هستند.

به گزارش ایلنا، مجید مشتاق گفت: رقابت‌های بین‌المللی شنای نوجوانان زیر ۱۵ سال ترکیه در روزهای اول تا سوم اردیبهشت‌ماه در شهر قونیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم ملی ۷ نفره نوجوانان کشور در این رقابت‌ها، افزود: امیرمحمد سرابی، محمد صحافی، بنیامین نوفل و امیررضا اصغرزاده از مشهد در ترکیب تیم ملی اعزامی به این مسابقات حضور دارند.

رییس هیأت شنای خراسان رضوی ادامه داد: طبق اعلام قبلی فدراسیون حمید ولی‌زاده مربی ارزنده استان نیز برای هدایت تیم کشور در ترکیه انتخاب شده بود که به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر قادر به انجام این سفر نخواهد بود. رقابت‌های بین‌المللی شنای جوانان امارات با حضور تیم‌های مختلف از سراسر دنیا از ۳ تا ۶ اردیبهشت‌ماه در دبی برگزار می‌شود.

مشتاق‌عشق با اشاره به حضور ۲ ملی‌پوش مشهدی در ترکیب تیم ۴ نفره اعزامی ایران به دُبی، افزود: آریا نسیمی‌شاد و محسن مهمان‌نواز شناگران ارزنده استان به همراه دیگر ملی‌پوشان کشور به منظور کسب سهمیه رقابت‌های المپیک جوانان نانجیگ چین در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شنا و واترپلوی استان با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در رده‌های سنی پایه همراه بوده، اظهار کرد: شناگران استان علاوه بر موفقیت در رقابت‌های کشوری و ثبت بهترین رکوردها بیشترین سهمیه در تیم‌های ملی نوجوانان جوانان را به خود اختصاص داده‌اند.

رییس هیأت شنای خراسان رضوی که مسئولیت توسعه شنای کشور را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: برنامه‌ریزی اصولی و خوبی بر روی شنای رده‌های پایه در فدراسیون انجام شده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون شنای کشور گفت: تلاش می‌شود با حفظ قهرمانان بزرگسال کشور و تمرکز بر روی شناگران آینده‌دار نوجوان و جوان در ۵ سال آینده شنای کشور به جایگاه خوبی در سطح آسیا دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز