خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌طبا مطرح کرد؛

عوامل پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۴۵

وقتی مدیر عامل هم هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و طرازهای مالی، مکانیزم‌های کنترلی وجود ندارد، سود و و زیان‌ها و گزارش بازرسان مورد توجه قرار نمی‌گیرد تعهداتی ایجاد می‌شود که نمی‌شود آنها را اجرا کرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کار مشاوره، اجرایی نیست گفت: از من خواسته شد در کنار وزارت ورزش و جوانان باشم، مشاوره بدهم من هم قبول کردم.

به گزارش ایلنا، مصطفی هاشمی‌طبا درخصوص حکمی که اخیرا از سوی محمود گودرزی به وی اهدا شده، اظهار داشت: دکتر گودرزی با من در مورد طرح های عمرانی و تبصره‌هایی که در این خصوص در بودجه وجود دارد صحبت کردند و نظرم را خواستند و از من خواسته شد این موضوع را بررسی کنم و به عنوان مشاور نظر بدهم. من برای کمک به وی و ورزش آماده‌ام.

وی ادامه داد: ضمن اینکه از من خواستند عضو شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز شوم و من هم چون هر جا باشم درخدمت ورزش هستم و اگر کسی در این حوزه از من نظر بخواهد دریغ نخواهم کرد، پذیرفتم.

معاون اسبق رییس جمهور در خصوص مطالبی که در رسانه‌ها در این ارتباط به نقل از وی منعکس شده بود، گفت: من اعلام کردم کار من در وزارت ورزش و جوانان اجرایی نیست، بلکه مشاوره است. کسانی می‌توانند در این وزارتخانه کار اجرایی انجام بدهند که کارمند وزارتخانه باشند در حالیکه من بازنشسته جای دیگری هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما گفته‌اید نباید این حکم علنی می‌شد، گفت: نه من چنین چیزی نگفته‌ام. به هر حال این کار چیزی نیست که پنهانی باشد.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی همچنین در مورد ساخت طرح‌های نیمه تمام گفت: در ابن بخش حجم کار بسیار زیاد است و اعتبارات تخصیصی یک دهم اعتبارات مورد نیاز نیست، با این بودجه اینکه این طرح‌ها ۱۰ یا ۱۵ سال آنیده هم به پایان برسد تقریبا امکان‌پذیر نیست.

مشاور وزیر ورزش و جوانان افزود: آن چیزی که برای این طرح‌ها پیش بینی شده ۳ تبصره بودجه‌ای است که با کمک آنها نسبت به تکمیل طرح‌ها اقدام شود. به هرحال امیدوارم با کمک و مشاوره یکدیگر بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در مورد دستمزدهای بازیکنان گفت: این پرداخت‌های میلیاردی که از آسمان نیامده، بلکه یک منشاء مدیریتی دارد. در واقع عملکرد نامناسب هیات مدیره و عدم کنترل مدیر عامل باعثشده کار به اینجا برسد.

هاشمی‌طبا ادامه داد: وقتی هیات مدیره نظارت درست ندارد و مدیر عامل هم هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و طرازهای مالی، مکانیزم‌های کنترلی وجود ندارد، سود و و زیان‌ها و گزارش بازرسان مورد توجه قرار نمی‌گیرد تعهداتی ایجاد می‌شود که نمی‌شود آنها را اجرا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز