خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی تیم ملی؛

هاشمی: خواست ما از کبدی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۴۳

رشته کبدی پس از حدود ۱۰ سالی که از تاسیس فدراسیون آن می‌گذرد، خوشبختانه به جایگاهی رسیده که همگان از این رشته خلق شگفتی و قهرمانی در بازی‌های مهم آسیایی را انتظار دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی کبدی ضمن بازدید از تمرینات ملی‌پوشان این رشته با مسئولان و کادر فنی این فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی در این بازدید تاکید کرد که کمیته ملی المپیک نسبت به کسب مدال طلا توسط ملی‌پوشان کبدی در بازی‌های آسیایی خوشبین است.

با اتمام دور اول نشست‌های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون، بازدید از اردوی تیم‌های ملی آغاز شده است. در همین راستا و پس از بازدید از اردوهای تکواندو و احسان حدادی، کیومرثهاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک همراه با حسین احمدیان و اصغر رحیمی در اردوی تیم ملی کبدی حضور یافتند.

در این بازدید که عصر روز یکشنبه و در آکادمی ملی المپیک انجام شد، مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی و اعضای کادر فنی تیم ملی با اشاره به انگیزه بالای ملی‌پوشان جهت کسب عنوانی شایسته در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی گزارش کاملی از روند آماده‌سازی ملی‌پوشان و اردوهای برنامه‌ریزی شده تا اعزام به بازی‌ها ارائه دادند.

کیومرثهاشمی نیز در این دیدار پس از شنیدن صحبت‌های نماینده ورزشکاران و تاکید بر رفع مشکلات درون اردویی و ایجاد زمینه مناسب برای تمرینات بدون دغدغه تمامی رشته‌های اعزامی اظهار داشت: رشته کبدی پس از حدود ۱۰ سالی که از تاسیس فدراسیون آن می‌گذرد، خوشبختانه به جایگاهی رسیده که همگان از این رشته خلق شگفتی و قهرمانی در بازی‌های مهم آسیایی را انتظار دارند که انصافا با توجه به جوانی، انگیزه و شادابی که در تمرینات و چهره شما می‌بینم دور از دسترستان نیست.

وی ادامه داد: شاید در دوره قبل بازی‌های آسیایی کسب مدال نقره بازی‌ها هم برای این رشته تصور نمی‌شد، اما خوشبختانه با همت خود شما، کادر فنی و فدراسیون اکنون به جایگاهی رسیده‌اید که هم خودتان هم مسئولان، همه انتظار کسب خوش رنگ‌ترین مدال را دارند. خواست ما از شما کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی و غلبه بر کشور هند بعنوان مهمترین حریف و رقیب تان است که شک ندارم اگر با همین روحیه و انگیزه و آمادگی مطلوب در بازی‌ها حضور یابید مشکلی برای خلق این حماسه نخواهید داشت.

هاشمی در پایان خطاب به ملی‌پوشان کبدی گفت: خودباوری و رسیدن به این بینش که توانایی و پتانسیل کسب عنوان قهرمانی و ایستادن روی سکوی نخست را دارید مهمترین اولویت شما باید باشد چرا که از نظر فنی و شرایط بدنی چیزی از حریفان کم ندارید.

در ادامه این بازدید اصغر رحیمی نیز با اشاره به اینکه مرکز نظارت بر عملکرد تیم‌های ملی، رشته کبدی را در کنار رشته‌هایی همچون والیبال و بسکتبال دیده و حمایت از این رشته همانند سایر رشته‌های تیمی خواهد بود گفت: این مرکز با تمام نیرو و توان خود در کنار شما خواهد بود تا با هماهنگی کادر فنی زمینه انجام بهترین شرایط اردویی و آماده سازی شما عزیزان را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز