خبرگزاری کار ایران

ضمن دیدار با ملی پوشان؛

سجادی از سایت تیراندازی با کمان بازدیدکرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۶۰

در این بازدید ملی پوشان تیراندازی با کمان در خصوص کمبود تجهیزات و خوابگاه دختران مطالبی بیان کردند که از سوی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای بهبود آن دستوراتی داده شد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی ضمن بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از نزدیک وضعیت آماده سازی ملی پوشان کشورمان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی امروز ظهر ضمن حضور در سایت تخصصی تیراندازی با کمان خواستار ایجاد بهبود شرایط برای اردونشینان شد.

سجادی در ادامه با ملی پوشان این رشته گفت وگو کرد و از سرمربی کره ای این تیم خواست توضیحات کاملی در خصوص وضعیت کمانداران کشورمان ارائه کند.

وی در ادامه به جایگاه کمانداران کشورمان در آسیا و جهان اشاره کرد و افزود: " با توجه به اینکه برای نخستین بار است که رشته کامپوند در المپیک آسیایی برگزار خواهد شد و ما هم دراین رشته جایگاه جهانی و اُسیایی داریم برای اینچئون نیز حساب وِیژه ای برروی این رشته باز کرده ایم ".

سجادی در پایان یادآور شد: " برای کلیه تیم های ملی برنامه دقیق پیش بینی کرده ایم که قبل و بعد از مسابقات اجرایی می شود ".

وی در ادامه با تاکید براینکه این بازدید ها از کلیه فدراسیون ها انجام خواهد شد از برگزاری جلسات تخصصی با کادر فنی، تیم های ملی و مسوولان فدراسیون های ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان خبر داد ".

همچنین در این بازدید ملی پوشان تیراندازی با کمان در خصوص کمبود تجهیزات و خوابگاه دختران مطالبی بیان کردند که از سوی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای بهبود آن دستوراتی داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز