خبرگزاری کار ایران

برای کسب سهمیه المپیک نانجینگ؛

شناگران جوان ایران عازم دبی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۲۴

اردوی تیم شنای جوانان ایران به صورت متمرکز از پنجم فروردین با تیم ملی بزرگسالان در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیروی تهران آغاز شده است.

تیم شنای جوانان ایران برای حضور در چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی شنا به دوبی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اردوی تیم شنای جوانان ایران به صورت متمرکز از پنجم فروردین با تیم ملی بزرگسالان در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیروی تهران آغاز شده است.

ورزشکاران کشورمان قرار است در رقابت‌های بین‌المللی شنای دبی که از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود در ۱۱ ماده به آب بزنند تا با کسب رکوردهای لازم، سهمیه حضور در المپیک جوانان و نوجوانان ۲۰۱۴ نانجینگ چین را کسب کنند.

آریا نسیمی‌شاد، نیما عبداللهی، آرین علیایی، شایان عظیمی و محسن مهمان‌نواز به نمایندگی از کشور ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. المپیک نوجوانان و جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ چین از ۲۵ مرداد تا ۶ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

ماده های رقابتی شناگران ایرانی در مسابقات بین‌المللی دبی به این شرح است:

شایان عظیمی: ۵۰،۱۰۰ و ۲۰۰ متر قورباغه
آریا نسیمی شاد: ۵۰،۱۰۰ و ۲۰۰ متر قورباغه
محسن مهمان نواز: ۵۰،۱۰۰ و ۲۰۰ کرال پشت
آرین علیایی: ۲۰۰،۴۰۰ و ۸۰۰ متر آزاد
نیما عبداللهی: ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر پروانه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز