خبرگزاری کار ایران

درب تیم ملی نوجوانان به روی همه باز است

وکیلی: بهترین‌ها پیراهن تیم ملی را می‌پوشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۰۲

حتما یک مرحله اردو برون مرزی نیز برگزار می کنیم تا ملی پوشان نوجوان تجربه بازی های برون مرزی را نیز قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: هیچ محدودیتی برای حضور بازیکنان در اردوهای آماده سازی نداریم و هر بازیکنی که از نظر شرایط جسمانی آمادگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد، دعوت می کنیم، درب تیم ملی به روی همه نوجوانان مستعد باز است.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی افزود: تا مسابقات قهرمانی آسیا ۱۱ مرحله اردوی انتخابی و آمادگی پیش بینی کردیم که از ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان در سه گروه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ بازیکن از برترین های لیگ برتر و دسته یک نوجوانان و بازیکنان معرفی شده از سوی هیات ها در این اردوی انتخابی شرکت می کنند که هر گروه ۲۰ نفره در سه روز اردو حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تصریح کرد: اگر بازیکن مستعد دیگر هم باشد و در فهرست ما لحاظ نشده باشد، اردوی تیم ملی همیشه بر روی بازیکنان خوب باز خواهد بود و محدودیتی برای دعوت نداریم، زیرا معتقدیم باید بهترین ها انتخاب و پیراهن تیم ملی را بر تن کنند. تنها شرط حضور در اردوها داشتن شرایط جسمانی مناسب و متولدین ۱۱ دیماه سال ۷۵ به بعد است.

وکیلی در ادامه به تعامل با تیم ملی والیبال جوانان و فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: هدف نهایی آماده سازی بازیکنان در تیم ملی نوجوانان پشتوانه سازی برای تیم های جوانان، امید و ملی است و به همین دلیل با توجه به تجربه دکتر نفرزاده همکاری خوبی با ایشان خواهیم داشت.

وی حفظ مقام قهرمانی در مسابقات آسیا را مهمترین هدف این تیم دانست و گفت: باید از این مقام در دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور سریلانکا برگزار می شود، دفاع کنیم. برای آماده سازی بهتر ۱۰ مرحله اردوی آمادگی برگزار می کنیم که هر مرحله اردو به مدت ۱۱ روز شامل ۹ روز تمرین(سه دوره سه روزه) و دو روز استراحت در بین این دوره ها خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان افزود: در نظر داریم پس از اردوی انتخابی، تا پایان لیگ جهانی والیبال اردوها را در حومه شهر تهران برگزار کنیم تا بازیکنان امکان حضور در سالن مسابقات لیگ جهانی و کسب تجربه از تماشای بازی تیم ملی داشته باشند. بعد از پایان لیگ جهان امکان برگزار اردوها در شهرهای مناسب وجود دارد.

وی تاکید کرد: حتما یک مرحله اردو برون مرزی نیز برگزار می کنیم تا ملی پوشان نوجوان تجربه بازی های برون مرزی را نیز قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشند.

وکیلی از غلامرضا مومنی، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده به عنوان مربیان تیم ملی نوجوانان در اردوی انتخابی یاد کرد و گفت: امادگی دعوت ۴۰ بازیکن برتر به اردوها را داریم و حتی اگر نیاز باشد دو تیم الف و ب در اردو تشکیل خواهیم داد بنابر این هیچ محدودیتی برای دعوت بازیکن نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز