خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و در ورزشگاه آزادی؛

وزیر ورزش از اردوی تیم های کشتی و والیبال بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۵۴

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز از اردوی آماده سازی تیم های کشتی فرنگی و والیبال در مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.

دومین روز تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ جهانی با حضور وزیر ورزش و جوانان پیگیری شد ضمن اینکه وزیر ورزش پیش از این از اردوی تیم کشتی فرنگی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران تمرینات آمادگی خود را برای شرکت در لیگ جهانی، قهرمانی جهان ۲۰۱۴ لهستان و بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی از روز گذشته(یکشنبه) در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز دوشنبه در دومین روز تمرین تیم ملی والیبال در جمع ملی پوشان حاضر شد و از نزدیک با نحوه تمرین بازیکنان آشنا شد و دقایقی نیز با آنان به گفت وگو پرداخت.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز در این بازدید گزارشی از روند آماده سازی تیم های والیبال ایران برای رویدادهای مهم سال جاری و نحوه انتخاب و زمان حضور کواچ سرمربی تیم ملی والیبال به وزیر ورزش و جوانان داد.

مهدی مهدوی کاپیتان تیم ملی والیبال نیز در این دیدار به نمایندگی از سوی بازیکنان سال نو را به وزیر ورزش و جوانان تبریگ گفت و گزارشی از روند آماده سازی بازیکنان این تیم داد.

محمود گودرزی قبل از حضور در اردوی تیم ملی والیبال، در جمع ملی پوشان کشتی فرنگی حضور پیدا کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز