خبرگزاری کار ایران

امیدوارم ملی‌پوش بشوم؛

حسینی: کاهش مبلغ قرارداد بازیکنان اصلی‌ترین مشکل سوپر لیگ کاراته بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۰۷

مذاکراتی در این زمینه انجام شده و مسئولان این تیم قول مساعد برای تمدید قرارداد با تیم ما داده‌اند اما همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

سید جمشید حسینی که به همراه رضا خداشناس و بهنام قاسمی در هشتمین دوره سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور برای تیم آذرخودرو نوین قم به میدان رفت و در هر ۱۸ مبارزه پیروز از میدان خارج شد، گفت: با توجه به توانایی و انگیزه بالایی که در تیم مان سراغ دارم، امید زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی داریم.

سید جمشید حسینی گفت: از سال ۷۹ در سوپر لیگ مبارزه می‌کنم و به نظرم امسال سطح فنی مسابقات بالا بود. کاهش مبلغ قرارداد بازیکنان اصلی‌ترین مشکل سوپر لیگ امسال بود که باعثشد کاراته‌کاها انگیزه‌ای برای مبارزه کردن نداشته باشند، ضمن اینکه برخی تیم‌ها هم به تعهدات‌شان در زمینه مالی عمل نکردند.

حسینی ادامه داد: جذب اسپانسر مناسب در فصل آینده سوپر لیگ مطمئناً انگیزه‌ها را چند برابر می‌کند و به بالا رفتن سطح فنی لیگ هم کمک خواهد کرد.

کاتاروی تیم آذرخودرو گفت: به نظر من برای بالا رفتن انگیزه کاتاروها، برای هر مسابقه‌ای که در طول سال امتیازی در نظر گرفته شود تا تیم‌هایی که بالاترین امتیاز را کسب می‌کنند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند و این عامل تمام تیم‌ها را مجاب به شرکت در تمامی مسابقات خواهد کرد.

حسینی در خصوص پیکارهای انتخابی تیم ملی گفت: با اتمام سوپر لیگ، روزانه دو وعده تمرین فنی و بدنسازی را انجام می‌دهیم و با نزدیک شدن به زمان مسابقات انتخابی تلاش مضاعفی خواهیم کرد و ساعات تمرینات‌مان هم افزایش پیدا می‌کند تا با آمادگی بالا به مصاف حریفان برویم.

وی افزود: جدی‌ترین حریفان ما تیم‌های آذربایجان و دانشگاه آزاد هستند که شاید اصلی‌ترین رقابت بین چند تیم برای رسیدن به تیم ملی باشد.

حسینی درخصوص اینکه آیا فصل آینده هم در تیم آذرخودرو مبارزاتش را در سوپر لیگ ادامه می دهد یا خیر، گفت: مذاکراتی در این زمینه انجام شده و مسئولان این تیم قول مساعد برای تمدید قرارداد با تیم ما داده‌اند اما همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی درخصوص پیشنهاد فدراسیون کاراته ایران به فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری رقابت‌های کاتا در دو وزن گفت: پیشنهاد خوبی است. برخی کاتاروهای شرکت‌کننده در مسابقات سبک وزن هستند و در صورت برگزاری مسابقه در دو وزن عدالت رعایت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز