خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش وجوانان کاشان:

ابوترابی رکورد ۱۰ ساله دوومیدانی ایران را درآسیا جابجا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۸۷

کسب مقام سومی «محمد رضا ابوترابی» درمسابقات آسیایی دومیدانی فوکوکای ژاپن موجب جابجایی رکورد ده ساله ابران در این دور ازمسابقات شد

ایلنا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: کسب مقام سومی محمد رضا ابوترابی درمسابقات آسیایی دوومیدانی فوکوکای ژاپن موجب جابجایی رکورد ۱۰ ساله ایران در این دور ازمسابقات شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد شریف در مراسم استقبال محمدرضا ابوترابی قهرمان مسابقات دومیدانی آسیا که با حضور پیشکسوتان ورزش شهرستان کاشان و مردم شهر کامو در مسجد جامع این شهر برگزارشده بود، ضمن تبریک به خانواده این قهرمان آسیایی گفت: تشویق خانواده ابوترابی در این دور از مسابقات باعثشد تا یک قهرمان به مجموعه قهرمانان کشورمان اضافه شود.

شریف قهرمانی این جوان کامویی را مقدمه ای برای تشویق مسئولین جهت دلگرمی هرچه بیشتر در توسعه ورزش شهر کامو عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه از نظر مالی برای توسعه ورزش درمضیقه می باشیم ولی تمام تلاش خود را برای توسعه ورزش این شهر به کار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه ورزش شهر کامو از شهردار و شورای اسلامی این شهر درخواست کمک می‌کنیم، گفت: اگر شورای اسلامی و شهردار هرشهری به ورزش کمک نکند قطعا از نظر ورزش به جایی نخواهیم رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان قهرمانان ورزشی کشورمان را همانند حضور شهداء در میدان‌های جنگ دانست و گفت: همانطور که افتخارات ورزشی جوانان کشورمان موجب به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای بیگانه و کفر می شود امیدواریم در تمام عرصه‌ها با ایثارگری جوانان به افتخارات کشورمان افزوده شود.

شریف تصربح کرد: کسب مقام قهرمانی وسومی محمدرضا ابوترابی درمسابقات آسیایی دومیدانی فوکوکای ژاپن را موجب جابجایی رکورد ۱۰ ساله ابران در این دور از مسابقات شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز