خبرگزاری کار ایران

چند خبر زورخانه‌ای؛

طلوع‌کیان: توسعه همگانی مهمترین سیاست فدراسیون زورخانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۷۹

اگر مردم بدانند حضور در زورخانه چه لذت و حلاوتی دارد دیگر در زورخانه‌ها جایی برای نشستن نخواهد بود.

محمد نجات‌مهر، عباس قنبری، قاسم خوش هیکل‌آزاد، سعید شمس کلاهی، رضا قدیانی، حمیدرضا اعرابی، محمد سرابی، مسعود علیپور، سیروان نوروزی، علیرضا فرجی، مصطفی نیکبخت، امیرحسین صفیاری، غلامعلی محمودزاده و… همراه با رییس فدراسیون از حاضرین زورخانه بودند که مورد استقبال علی نعیمی، مدیر زورخانه و علی نوری، پیشکسوت گود قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، ‌ طلوع‌کیان پس از پایان ورزش ضمن قدردانی از فعالیت های خیرخواهانه مدیر و اهالی زورخانه پهلوان پور مثل حضور در آسایشگاه کهریزک اظهار داشت: امروزه هر چه کار خیر و خداپسندانه در جامعه دیده می‌شود یادگار نیاکان متدین و هوشمند ما و برخاسته از گود زورخانه است.

رییس فدراسیون در ادامه افزود: اگر ما بخواهیم حضور عموم مردم در زورخانه‌ها بیشتر از گذشته باشد باید هر کدام از حاضرین در زورخانه‌ها اعم از پیشکسوتان و خیرین به عنوان یک رسانه، مبلغ فرهنگ پهلوانی در امر ترویج خوبی‌های زورخانه باشند. اگر مردم بدانند حضور در زورخانه چه لذت و حلاوتی دارد دیگر در زورخانه‌ها جایی برای نشستن نخواهد بود.

جشن گلریزان شهرداری منطقه ۱۲ تهران

روز گذشته مراسم گلریزان به همت شهرداری منطقه ۱۲ تهران در زورخانه ملی شهید فهمیده برگزار شد. این مراسم با هدف کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال و با حضور فرهاد طلوع کیان(رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای)، آقا میر(رییس سازمان ورزش شهرداری تهران)، عباس جدیدی(عضو شورای اسلامی شهر تهران)، محمد نژاد(شهردار منطقه ۱۲ تهران) و خیرین برگزار شد که منتخبین ملی پوشان پهلوانی و زورخانه ای با مرشدی سیروان نوروزی در این جشن نیکوکاری به هنرنمایی پرداختند و محمد نجات مهر(رییس انجمن پهلوانی وزورخانه ای شهرداری تهران و کهن کسوت ورزش باستانی) با حضور در گود مقدس، دعای سنتی و مراسم گلریزان را انجام داد. در پایان مراسم نیز شهردار منطقه ۱۲ تهران ضمن بازدید از آکادمی و مرکز علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در جریان فعالیت های فدراسیون قرار گرفت.

توسعه همگانی این ورزش مهمترین سیاست فدراسیون است

روز گذشته مسئولین هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان در فدراسیون حضور یافته و با فرهاد طلوع کیان رییس فدراسیون دیدار کردند. در این نشست سید حسن سبزواری، رییس هیئت استان سمنان به همراه جمعی از مسوولین هیئت استان و شهرستانهای تابعه، پیشکسوتان، پهلوانان، زورخانه داران و… گزارشی از عملکرد و فعالیت های چند ساله استان ارائه کردند. طلوع کیان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کلیه دست اندرکاران هیئت استان سمنان، اهمیت تلاش هایی که در این عرصه صورت گرفته را خاطر نشان نمود و گفت: دو میزبانی خوب را استان سمنان طی دو ماه گذشته داشته که باعثتوسعه این ورزش در سطح استان خواهد بود و لازم است از این فرصت بدست آمده برای جذب و افزایش جمعیت جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان بهره برداری شود. رییس فدراسیون افزود: مهمترین سیاست فدراسیون، توسعه همگانی این ورزش اصیل ایرانی در ساسر کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز