خبرگزاری کار ایران

محمد علیپور:

شکست سپک‌تاکرا مقابل برونئی نگران کننده نبود / دفتر غرب آسیا اردیبهشت‌ماه گشایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۹۶

قرار است عبدالحلیم بن قادر اردیبهشت‌ماه سال آینده به کشورمان سفر کند و در آیین افتتاح دفتر غرب آسیا در تهران حضور داشته باشد.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، روز شنبه مذاکرات سودمندی با عبدالحیم بن‌قادر رییس سنگاپوری کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا(astaf) انجام داد که در جریان این نشست مقرر شد بن قادر اردیبهشت به تهران سفر کند.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور درخصوص این نشست گفت: خوشبختانه مذاکرات رضایت‌بخشی با بن‌قادر داشتم و وی از بازی‌های تیم ایران با حریفان قدرتمند در مرحله نهایی لیگ جهانی تمجید کرد. وی پیش از این مذاکرات از نزدیک دیدار ایران و آلمان را تماشا کرد و برتری تیم ملی کشورمان را مقابل این حریف خوب اروپایی ستایش کرد.

وی افزود: رییس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا در این جلسه آرزو کرد که تیم ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، حضوری فعال داشته باشد و بتواند در جمع بهترین‌های قاره بایستد.

علیپور که ریاست کنفدراسیون سپک‌تاکرای غرب آسیا را عهده‌دار است، با تاکید بر راه اندازی دفتر این کنفدراسیون در تهران گفت: قرار است عبدالحلیم بن قادر اردیبهشت‌ماه سال آینده به کشورمان سفر کند و در آیین افتتاح دفتر غرب آسیا در تهران حضور داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز رده‌بندی تیم‌ها در مرحله نهایی لیگ جهانی اعلام نشده، گفت: متاسفانه برخی از سایت‌های خبری رده ایران را سیزدهم اعلام کرده‌اند، در حالیکه تیم کشورمان امشب باید با فرانسه پیکار کند و مجموع نتایج تیم‌ها در ۴ مرحله لیگ از سوی فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا اعلام خواهد شد.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان سپک‌تاکرا در مرحله نهایی لیگ جهانی در مالزی اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی ایران مقابل حریفان قدرتمند جهانی عملکرد خوبی داشتند و برتری مقابل چین و آلمان از جمله بیلان خوب آنها بوده، البته ملی‌پوشان ما مقابل تیم‌های قدرتمندی مثل ژاپن و برونئی که در سپک‌تاکرا جهان از جایگاه بالایی برخوردار هستند، بازی های خوبی به نمایش گذاشتند. تیم برونئی به مرحله نیمه‌نهایی رسید و شکست مقابل این تیم نباید باعثنگرانی ما شود بلکه باید از این باخت درس‌های گرانبهایی از آن بگیریم.

علیپور همچنین با تاکید بر اینکه حضور ایران در لیگ جهانی برای نخستین بار در طول تاریخ صورت گرفته، اظهار داشت: صعود به این رقابت‌های معتبر جهانی خود یک افتخار بزرگ است و نباید توقع داشت در عرصه دنیا بتوانیم مقام بیاوریم ولی من در مجموع بیلان تیم ایران در ۴مرحله لیگ جهانی را موفقیت‌آمیز می‌دانم و با قاطعیت می‌گویم بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند تا در بازی‌های آسیایی اینچئون بتوانند انتظارات ما را برآورده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز