خبرگزاری کار ایران

لیگ‌جهانی سپک‌تاکرا – مالزی؛

برتری ملی‌پوشان کشورمان بر آلمان / فرانسه حریف بعدی سپک‌تاکرای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۵۸

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان برای نخستین بار است که به لیگ جهانی صعود کرده و به جمع تیم‌های برتر جهان پیوسته است.

تیم ملی سپک تاکرای ایران در ادامه مرحله نهایی لیگ جهانی که در مالزی جریان دارد روز شنبه مقابل آلمان به برتری رسید، ضمن اینکه امشب با فرانسه پیکار می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم کشورمان برابر آلمان با ارایه یک بازی حساب شده توانست این حریف اروپایی را دو بریک تسلیم کند تا حریف فرانسه در بازی شنبه شب شود. تیم ملی ایران تاکنون دو برد مقابل چین و آلمان و دو شکست برابر تیم‌های پرقدرت ژاپن و برونئی بدست آورده و هنوز رده بندی تیم‌ها مشخص نشده است.

برخی از سایت‌های خبری به اشتباه مقام ایران در مرحله نهایی را سیزدهم درج کرده‌اند در حالیکه تیم ملی کشورمان هنوز با فرانسه مسابقه نداده و رده بندی تیم‌ها اعلام نشده است. لیگ جهانی تاکنون در ۳ مرحله و در تایلند - هند و مالزی برگزار شده و مرحله نهایی آن هم اکنون در پایتخت مالزی در جریان است.

فدراسیون جهانی سپک تاکرا(istaf) پس از اتمام این مسابقات، رده بندی تیم‌ها را در مجموع امتیازات ۴ مرحله محاسبه و رنکینگ تیم‌های شرکت کننده را اعلام خواهد کرد.

شایان ذکر است، تیم ملی سپک تاکرای کشورمان برای نخستین بار است که به لیگ جهانی صعود کرده و به جمع تیم‌های برتر جهان پیوسته است.

مرحله نهایی لیگ جهانی در حال حاضر باحضور ۱۳ تیم در کوالالامپور مرکز مالزی در جریان است و فردا(یکشنبه) به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز