خبرگزاری کار ایران

هر تیمی اول شود، به نفع تیم ملی است؛

جعفری: پارس‌جنوبی شانس زیادی برای قهرمانی دارد / پرشین رقیب فینال ما خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۴۷

برنامه‌های آماده‌سازی، درست همان تمریناتی بود که در تیم ملی برای ملی‌پوشان اجرا می‌کردیم. به همین جهت بچه‌ها برای بازی‌های روز پنجشنبه کاملا آماده هستند.

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: در هفته‌های اخیر تمرینات ویژه‌ای برای بازی فینال برگزار کرده‌ایم و به همین دلیل کاملا آماده مسابقات نیمه نهایی و فینال هستیم.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی لیگ برتر ووشو، روز پنجشنبه ۱۵ اسفندماه جاری در آکادمی ووشو برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها و در مرحله نیمه‌نهایی، تیم پارس جنوبی به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود تا چهره یکی از فینالیست‌ها مشخص شود.

محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط تیم پارس جنوبی افزود: برای حضور پرقدرت در بازی‌های نیمه نهایی و فینال، دو هفته است در اردو به سر می‌بریم و تمرینات‌مان را در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه انقلاب انجام دادیم.

وی ادامه داد: ما در این مدت برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای برای مسابقات هفته پایانی تدارک دیدیم. این برنامه‌های آماده‌سازی، درست همان تمریناتی بود که در تیم ملی برای ملی‌پوشان اجرا می‌کردیم. به همین جهت بچه‌ها برای بازی‌های روز پنجشنبه کاملا آماده هستند.

سرمربی تیم ووشو(ساندا) پارس‌جنوبی درخصوص شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: ما شایسته قهرمانی هستیم و من به این مساله اعتقاد دارم. با این حال این را هم می‌گویم که هر تیمی قهرمان لیگ شود، منافعش به تیم ملی و کل ووشوی ایران می‌رسد.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه پرشین جدی‌ترین رقیب تیم پارس‌جنوبی برای ایستادن بر روی سکوی نخست لیگ است، اظهار داشت: پرشین تیم بسیار خوبی است و نفرات ملی‌پوش فراوانی را در اختیار دارد و ما به احتمال زیاد در بازی فینال مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز