خبرگزاری کار ایران

از سوی کادر فنی؛

۳۰ جودوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۴۶

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی به منظور آمادگی در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ از ۱۷ اسفند ماه به میزبانی مجموعه ورزشی کبکانیان آغاز می‌شود.

دور جدید اردوی تیم ملی جودوی ایران به منظور آمادگی در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ کره جنوبی با حضور ۳۰ جودوکار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، چهارمین مرحله اردوی تیم ملی به منظور آمادگی در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ از ۱۷ اسفند ماه به میزبانی مجموعه ورزشی کبکانیان آغاز می‌شود و تا ۲۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، حمیدرضا سجادی فراز اصفهان، فیروز اسدی و مجیدتاجری از البرز، محمد جمالی، حسین عربی، امیرحسین خادمیان، شایان نصیرپور و سعید ملایی از تهران، علی سلحشور، امیر قاسمی‌نژاد و محمد پهلوانلو، جواد مهجوب، امید تیزتک، خسرو رحیمی، جعفر پهلوانی، احمد میرزاپور، قاسم احدی و مصطفی نیمروزی از خراسان رضوی، علی محمدنیا از خراسان شمالی، ناصر ناصری‌پور و امید مطیری از خوزستان، مسعود خان احمدلو از زنجان، رامین صفویه، بهزاد محرمی، سعید مرادی و علیرضا شیری نوکنده‌ای از قزوین، مهرداد صیدی از کرمانشاه، محمدرضا خطیبی از گیلان، احسان بهرامیان خیاط و قاسم نوری‌زاده از لرستان، ۳۰ جودوکاری هستند که به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز