خبرگزاری کار ایران

برای بقیه نفرات ویزای‌کویت صادر شد، برای ما نه؟!

عبدلی: سومی تیم لوله سبز نتیجه آرا سازمان لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۴۹

بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌اند و کاملا آماده بازی‌های فردا هستند. خدا را شکر مشکلی نداریم و روز پنجشنبه برای کسب پیروزی، مقابل حریفان مان قرار می گیریم.

سرمربی تیم کاراته لوله سبز آسیا گفت: اگر سازمان لیگ آن دو باخت را به ما تحمیل نمی کرد، می‌توانستیم حتی مقام قهرمانی سوپر لیگ را هم کسب کنیم.

اکبر عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مسابقات تیمش در هفته پایانی سوپر لیگ اظهار داشت: ما دو دیدار برابر دانشگاه آزاد و پرهام در پیش داریم که به خصوص بازی مان مقابل دانشگاه حیثیتی است چراکه آنها در دور رفت به ما باختند و حالا برای انتقام می آیند.

وی درخصوص شرایط تیم لوله سبز آسیا تصریح کرد: بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌اند و کاملا آماده بازی‌های فردا هستند. خدا را شکر مشکلی نداریم و روز پنجشنبه برای کسب پیروزی، مقابل حریفان مان قرار می گیریم.

عبدلی از نتایج تیم لوله سبز آسیا در نخستین حضورش در سوپر لیگ کاراته ابراز رضایت کرد و افزود: ما بازی‌ها را بسیار خوب شروع کردیم، اما در ادامه و به خاطر دو باختی که سازمان لیگ برایمان منظور کرد، نتوانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. لوله سبز شایسته کسب عنوان قهرمانی نیز بود، اما این فرصت را از ما گرفتند. با این حال، با توجه به اولین حضورمان در سوپر لیگ مقام سوم هم راضی کننده است.

سرمربی تیم کاراته لوله سبز آسیا در ادامه به عدم حضور این تیم به عنوان نماینده کاراته ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و یادآور شد: می‌خواستیم به کویت برویم، اما گفتند به خاطر صادر نشدن ویزا نمی‌توانید بروید، سوال من این است که چطور برای نفرات اعزامی ویزا صادر شد، اما برای ما نه؟!

مربی سازنده و موفق کاراته‌ تهران در پایان با بیان اینکه سازمان لیگ و فدراسیون کاراته کاری نکنند اسپانسرها از حضور در لیگ منصرف شوند، در مورد برنامه‌های آتی تیم لوله سبز برای فصل آینده سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: ما بلافاصله پس از پایان سوپر لیگ امسال، برنامه‌های خود برای رقابت‌های فصل بعد را آغاز خواهیم کرد و از فروردین‌ماه ۹۳ تیم خود را خواهیم بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز