خبرگزاری کار ایران

بازیکنان چینی دوشنبه شب آمدند؛

شیرآقایی: پرشین راهی جز قهرمانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۱۷

تیم شرایط خوبی دارد و تمامی بچه‌ها در بهترین وضعیت جسمی و روحی به سر می‌برند. به همین جهت کاملا آماده بازی فینال هستیم.

سرمربی تیم ووشوی پرشین گفت: ما برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، تمامی فتکتورهای لازم را در اختیار داریم و به همین دلیل، تیم پرشین راهی جز قهرمانی ندارد.

به گزارش ایلنا، فینال لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور، جام ستارگان، پنجشنبه هفته آینده ۱۵ اسفند ماه جاری در آکادمی ووشو برگزار می شود که تیم پرشین، بخت نخست کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها محسوب می شود.

محمدرضا شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت تیم پرشین تصریح کرد: تیم شرایط خوبی دارد و تمامی بچه‌ها در بهترین وضعیت جسمی و روحی به سر می‌برند. به همین جهت کاملا آماده بازی فینال هستیم.

وی با اشاره به ملحق شدن ووشوکاران چینی به جمع تیم پرشین اظهار داشت: بازیکنان چینی دوشنبه شب به ایران آمدند و قرار است در فینال لیگ در بخش تالو مسابقه دهند. قطعا حضور این نفرات به قدرت تیمی ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم ووشوی پرشین در خصوص احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر ووشو یادآور شد: ما شانس اصلی کسب مقام قهرمانی هستیم و برای این مهم، تمامی فاکتورهای لازم را در اختیار داریم. بنابراین چاره‌ای جز قهرمانی نخواهیم داشت.

شیرآقایی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی ما در لیگ ووشو برای مجموعه باشگاه پرشین بسیار مهم است و آینده درخشانی را برای این باشگاه رقم می زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز