خبرگزاری کار ایران

زود است به رکوردهایم نزدیک شوم؛

سلیمی: فقط مشکل ما کورش باقری بود / با تیم نوجوانان تمرین می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۰۵

خدا را شکر می‌کنم بالاخره با تغییرکادر فنی، آرامش به وزنه برداری بازگشت و حالا تمام ملی پوشان یکدل و مصمم در خدمت تیم ملی هستند.

قهرمان دسته سنگین وزن المپیک گفت: ما فقط با بودن کورش باقری در تیم ملی مشکل داشتیم که با رفتن او حاشیه‌های تیم ملی هم تمام شد.

بهداد سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: خدا را شکر می‌کنم بالاخره با تغییرکادر فنی، آرامش به وزنه برداری بازگشت و حالا تمام ملی پوشان یکدل و مصمم در خدمت تیم ملی هستند.

سلیمی با اشاره به کادر جدید مربیان تیم ملی گفت: آقای زارع از مربیان باسابقه و با اخلاق وزنه برداری محسوب می‌شوند و پانزوان هم از قهرمانان خوب کشور هستند که زوج مناسبی را برای تیم ملی تشکیل داده‌اند و احترام متقابلی بین مربیان و ملی‌پوشان وجود دارد که شاید قبلا چنین رابطه‌ای وجود نداشت.

وی اضافه کرد: من پیش از این هم سابقه همکاری با زارع را داشتم. وی از توانایی‌های فنی بالایی برخوردارند که می‌تواند به افزایش سطح فنی تیم ملی کمک کند.

قوی‌ترین مرد جهان با بیان اینکه در حال حاضر در کنار تیم نوجوانان زیر نظر حسین توکلی تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات بدنسازی و هوازی خوبی را پشت سر گذاشتم و در شرایط اردویی خوبی قرار دارم و آماده آغاز اردوی تیم ملی از ۱۰ اسفند ماه هستم.

سلیمی هدف‌گذاری خود را حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی و جهانی قزاقستان عنوان کرد و اظهار داشت: قصد دارم مثل سال ۲۰۱۰ مدال طلای بازی‌های آسیایی و جهانی را برای ایران کسب کنم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

وی در مورد وضعیت آمادگی و نزدیکی‌اش به رکوردهای قبلی گفت: حدود ۷ ماه تا بازی‌های آسیایی باقی مانده و از حالا زود است به رکوردهایم نزدیک شوم چون احتمال آسیب‌دیدگی‌ام بالا می‌رود ولی خودم را در شرایط تمرینی حفظ می‌کنم تا به مرور به آمادگی لازم دست پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز