خبرگزاری کار ایران

امیدوارم زودتر از بلاتکلیفی در بیاییم؛

معروف: جانشین ولاسکو باید خوشحال هم باشد که به ایران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۴

کار کردن در ایران شرایط خاصی دارد و حتی اگر کسی کارنامه قوی داشته باشد هم دلیل نمی‌شود از الان بگوییم در ایران موفق می‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در این مقطع هر مربی‌ که می‌آید باید شناخت از والیبال ایران داشته و انگیزه کار کردن در کشورمان را داشته باشد.

سعید معروف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد جانشین خولیو ولاسکو در تیم ملی ایران در این مقطع مربی که می‌آید باید شناخت از والیبال ایران داشته و انگیزه برای کار کردن در کشورمان را داشته باشد که این مساله به نظر من مهمتر از دانش فنی است. امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی را هر چه سریع‌تر انتخاب کنند تا از بلاتکلیفی در بیاییم.

وی افزود: افرادی که برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان مطرح شده اند، سابقه کار در ایران را ندارند و تا حالا با آنها کار نکرده‌ایم و تا و قتی که نیایند، نمی شود در مورد آنها صحبت کرد چون کار کردن در ایران شرایط خاصی دارد و حتی اگر کسی کارنامه قوی داشته باشد هم دلیل نمی‌شود از الان بگوییم در ایران موفق می‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: الان هر مربی که می‌آید، باید به حضور در تیم ملی والیبال ایران افتخار کند چون شرایط با گذشته خیلی فرق کرده است. ما در گروه A لیگ جهانی بازی خواهیم کرد و در جام جهانی هم حضور داریم که دو تورنمنت بسیار بزرگ در سطح اول والیبال جهان است و مربی که می‌آید باید خوشحال هم باشد چون هدایت یک تیم خوب را برعهده می‌گیرد.

معروف در پایان گفت: مربی جدید تیم ملی والیبال ایران باید در جاهای مختلف کار کرده باشد و نحوه کار کردن با بازیکنان کشورهای مختلف را بلد باشد و تجربه بین‌المللی هم داشته باشد تا با هر فرهنگی در هر کشوری بتواند کار کند و با فرهنگ ما هم کنار بیاید و بتواند کار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز