خبرگزاری کار ایران

تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا - تهران؛

قضاوت ۱۶ داور ایرانی بر روی شیاپچانگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۵

چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از دوم الی چهارم اسفندماه سال‌جاری، در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

اسامی داوران ایرانی چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا از دوم الی چهارم اسفندماه سال‌جاری، در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات، سیروس رضایی، عبدالرضا بهاری، ‌ نصراله نصیری نژاد، ‌ ناصر باقری، ‌ محمد امین نامجو، یداله پیرهادی، ‌ حمید اسدالهی، داریوش یحیی، مهدی کاشانیان، پیمان ثابت، ‌ بهرام صادقی، محمدعلی هاشمی، اصغر فتحی، عبدالامیر صفایی پور، ناصر اشاقیان و بهزاد نوشادی‌مقدم به عنوان داوران ایرانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود که سومین دوره این رقابت‌ها، اسفندماه سال ۸۹ در تبریز و با حضور ۳۲ تکواندوکار در قالب ۳ تیم از کشورهای اردن، افغانستان، عراق و ۳ تیم گسترش فولاد، جوانه و دانشگاه آزاد از ایران برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها، باشگاه گسترش فولاد تبریز مقام قهرمانی را به خود اخصاص داد، تیم دانشگاه آزاد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و باشگاه جوانه سوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز