خبرگزاری کار ایران

بحثاستعفا شایعه است؛

پنجعلی: امکان ندارد علی‌ دایی تیم را تنها بگذارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۷

بچه‌ها هم شرایط بدی دارند و در این مدت کسی حال ما را نپرسیده اما به احترام مردم و هواداران بازی میکنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم خبر استعفای علی دایی شایعه‌ای بیش نیست.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من از استعفای علی دایی خبر ندارم، اما فکر می‌کنم این خبر شایعه‌ای بیش نیست چون ما با اینکه بازی آخرمان مقابل فجر سپاسی را مساوی کردیم، اما همچنان می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس متذکر شد: ما الان هم امیدوار به کسب سهیمه آسیا هستیم و هم به قهرمانی امیدواریم و در این شرایط امکان ندارد دایی تیم را تنها بگذارد. بچه‌ها هم شرایط بدی دارند و در این مدت کسی حال ما را نپرسیده اما به احترام مردم و هواداران بازی میکنند.

وی افزود: در باشگاه هم خبری نیست و کسی جوابگوی بچه‌ها نیست. ما فقط سر تمرین می‌رویم و کار می‌کنیم چون باید به فکر تیم باشیم. بعضی از بچه‌ها حتی ۵ تا ۱۰درصد از پول‌شان را هم نگرفته‌اند اما گفتند با انگیزه تمرین می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

پنجعلی در پایان گفت: الان بحثخصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مطرح است و امیر خادم هم به عنوان نماینده وزارت ورزش برای مذاکره در مورد خصوصی‌سازی این تیم‌ها انتخاب شده‌اند که با این شرایط خیلی امیدوار شدیم چون خادم ورزشی است و می‌داند این ۲ تیم چه مشکلاتی دارند، اما ما اعتقاد داریم فوتبال ما کلاً باید خصوصی شود و ۲ تا تیم فایده‌ای ندارد. نمی‌شود در یک سیستم دولتی ۲ تیم خصوصی و بقیه دولتی باشند چون قوانین هم باید خصوصی و حرفه‌ای شود اما اینطوری هر کسی ساز خودش را می‌زند چون قوانین حرفه‌ای و آماتور فرق می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز