خبرگزاری کار ایران

امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم؛

مشحون: هدف‌ بسکتبال ایران قرار گرفتن در جمع ۱۶ تیم برتر جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۲۷

در گروه مرگ قرار نگرفتیم، گرچه گروه ما سخت‌ترین گروه است، اما توجه داشته باشید ما در مسابقات جهانی قرار داریم و منتخب قاره‌های مختلف در آن حضور دارند.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: ما در جام جهانی گرچه در گروه سختی قرار گرفتیم اما باید تلاش خود را انجام دهیم از این گروه صعود کنیم.

رضا مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه در جام‌جهانی در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و بهتر است در این مسابقات دست به جوانگرایی بزنیم، بیان داشت: نه در گروه مرگ قرار نگرفتیم، گرچه گروه ما سخت‌ترین گروه است، اما توجه داشته باشید ما در مسابقات جهانی قرار داریم و منتخب قاره‌های مختلف در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت تمام کشورهای صاحب‌نام در بستکبال در جام‌جهانی حضور دارند، اما گروه ما سخت‌ترین است؛ فرانسه قهرمان سال گذشته اروپا، صربستان قهرمان ۶ دوره اروپا، اسپانیا، برزیل همگی از جمله تیم‌های قدرتمند بسکتبال جهان محسوب می‌شوند. با این حال امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم و هدف‌مان هم همین است که جز ۱۶ تیم برتر جهان قرار بگیریم.

مدیر تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی در بستکبال داریم و این پتانسیل وجود دارد با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. امیدوارم مسئولین ورزش کشور حمایت لازم را از تیم ما داشته باشند. مکاتباتی هم با کشورهای اروپایی برای بازی‌های دوستانه تدارک دیده‌ایم. ما با ۳ قهرمانی در آسیا و دوره حضور در جام‌جهانی و همچنین یک دوره حضور در المپیک می‌دانیم که انتظارات از بستکبال بالاست و تلاش می‌کنیم این انتظارات را برآورده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز