خبرگزاری کار ایران

این تخریب‌ها علیه طالقانی و افشارزاده هم انجام شد؛

مقصودی: وزارت‌ورزش یا باید نامه می‌زد یا سرپرست اعلام می‌کرد / ناطق همچنان رئیس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۵

صدا و سیما اگر ادعای حمایت از بوکس را دارد، مسابقات ما را پخش کند. کشتی جام تختی را کامل نشان می‌دهند، اما مسابقات آسیایی و جهانی ما را فقط چند ثانیه پخش می‌کنند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: در برنامه شبکه ۲ شب چیزی از انتقاد ندیدم، هرچه بود تخریب بود که البته بازی سیاسی پشت آن قرار داشت.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتقادات مطرح شده در برنامه ورزشی شبکه ۲ درخصوص وضعیت کنونی بوکس کشور اظهار داشت: آن شب به مجری برنامه گفتم چیزی به اسم انتقاد نمی‌بینم، هرچه دیدم تخریب بود که البته مشخص بود پشت آن بازی سیاسی قرار دارد. البته این مسائل برای ما مهم نیست و حتی به نفع ماست. هر چه در مورد ما بیشتر بگویند بالاتر می رویم.

مدیر تیم‌های ملی بوکس با بیان اینکه اکثر مسائلی که در رسانه‌ها به‌خصوص صدا و سیما درخصوص بوکس عنوان می‌شود منفی است، ادامه داد: این کاری که کردند در ادامه پروژه‌ای بود که برای طالقانی و افشارزاده اجرا کردند. به همین دلیل این برنامه کاملا برنامه‌ریزی شده بود و با اهداف سیاسی روی آنتن رفت.

وی تصریح کرد: صدا و سیما اگر ادعای حمایت از بوکس را دارد، مسابقات ما را پخش کند. کشتی جام تختی را کامل نشان می‌دهند، اما مسابقات آسیایی و جهانی ما را فقط چند ثانیه پخش می‌کنند.

مقصودی با اشاره مجدد به مشکلات مالی فراوان فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: تا پول نباشد هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. قرار بود به فدراسیون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه بدهند، اما تا الان ۴۴۵ میلیون داده‌اند. ۸۰۰ میلیون باقی مانده را حاج آقا ناطق از این طرف و آن طرف جور کرد تا برنامه‌های فدراسیون زمین نماند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس همچنین درخصوص پایان ریاست ناطق نوری بر فدراسیون بوکس گفت: وی تا ۱۹ بهمن رئیس فدراسیون بود. البته الان هم هست چون وزارت ورزش باید ۱۵ روز قبل از اتمام ریاستش، به فدراسیون نامه می‌زد و یا سرپرست اعلام می‌کرد و یا زمان برگزاری مجمع را به اطلاع ما می‌رساند که هیچ‌کدام از این کارها را انجام نداد. به همین دلیل ناطق همچنان رئیس فدراسیون است.

مدیر تیم‌های ملی بوکس در پایان در مورد نامه ناطق برای شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون بوکس یادآور شد: تا آنجا که من می‌دانم مشکل حاج آقا حل شده، با این حال وزارت ورزش هر تصمیمی در مورد ریاست ناطق بگیرد، آن را می‌پذیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز