خبرگزاری کار ایران

با یکسری جوان بی‌ادعا شگفتی‌ساز شده‌ایم؛

صالحی: امیدوارم سازمان لیگ در مورد آذرخودرو تصمیم عادلانه‌ای بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۸

با تعدادی کاراته‌کای جوان و بی ادعا، تنها تیم بدون شکست سوپر لیگ هستیم و نشان دادیم می‌توانیم شگفتی‌ساز مسابقات باشیم.

سرپرست تیم کاراته لوله سبز آسیا گفت: با تعدادی کاراته‌کای جوان و بی ادعا، تنها تیم بدون شکست سوپر لیگ هستیم و نشان دادیم می‌توانیم شگفتی‌ساز مسابقات باشیم.

به گزارش ایلنا، تیم لوله سبز آسیا که نخستین حضور خود در سوپر لیگ کاراته را تجربه می‌کند، در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد و این در حالی است که این تیم تاکنون هیچ شکستی را متحمل نشده، هرچند لوله‌سازان به دلیل غیبت در هفته نخست که به علت سفر به مالزی بود، از سوی سازمان لیگ، یک باخت را در کارنامه‌شان دیدند.

محسن صالحی سرپرست تیم کاراته لوله سبز آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت فعلی این تیم خاطر نشان کرد: شرایط تیم بسیار خوب است. به همین دلیل در بازی های این هفته لیگ با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.

وی افزود: این هفته سه مسابقه در پیش داریم که تمامی سعی ما این است که در این بازی ها پیروز شویم تا هم نوار بی شکستی مان ادامه پیدا کند و هم این که همچنان مدعی کسب عنوان قهرمانی بمانیم.

صالحی ادامه داد: تیم ما تمی جوان و بی ادعاست که از یک مربی کاردان و زحمتکش به نام اکبر عبدلی بهره می برد. ما با همین بچه های جوان و با انگیزه تنها تیم بدون شکست لیگ هستیم و در این رقابت ها شگفتی ساز شده ایم.

سرپرست تیم لوله سبز آسیا در ادامه در خصوص حوادثهفته گذشته سوپر لیگ و غیبت دو تیم آذرخودرو قم و پرهام تهران اظهار داشت: اتفاق مشابهی که برای تیم ما افتادٰ برای آذرخودرو نیز تکرار شد. ما قبل از آغاز هفته دوم از دور رفت، از سازمان لیگ تقاضای مرخصی کردیم و راهی کشور مالزی شدیم و طبعا در آن هفته در لیگ حضور نداشتیم. همان موقع دوستان مان در تیم آذرخودرو نسبت به این موضوع اعتراض کردند و آن قدر ماجرا را پیگیری کردند تا در نهایت به مقصود خود نیز رسیدند.

وی افزود: در نهایت سازمان لیگ غیبت ما را موجه ندانست و یک باخت در کارنامه تیم لوله سبز آسیا ثبت شد. به این ترتیب تنها باخت ما در بیرون از تاتامی رقم خورد.

صالحی با اشاره به این که مجموعه تیمش به قانون بیش از هرچیزی اهمیت می دهد، گفت: با این حال ما به قانون احترام گذاشتیم و رای سازمان لیگ را پذیرفتیم.

سرپرست تیم لوله سبز آسیا در خصوص غیبت تیم آذرخورو قم در هفته گذشته سوپر لیگ اظهار داشت: امیدوارم سازمان لیگ در مورد عدم حضور این تیم تصمیم عادلانه ای بگیرد و قانون را برای این تیم نیز رعایت کند.

وی به برنامه های آینده تیمش اشاره کرد و یاد آور شد: بنده از خانواده کاراته هستم و دان ۶ دارم. ضمن این که رئیس امور خیرین هیات کاراته استان تهران نیز هستم. بنابراین از این که در رشته محبوبم تیمداری می کنیم، کاملا راضی هستم و هیچ مشکلی نیز نمی تواند ما را در ادامه راهمان نا امید و بی انگیزه کند.

سرپرست تیم کاراته لوله سبز آسیا در پایان این خبر را نیز داد: قرار است اوایل اسفند ماه سال جاری و به عنوان نماینده کاراته ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم که تمامی سعی ما این است نماینده شایسته ای برای کاراته کشورمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز