خبرگزاری کار ایران

یوزاى چنگ نایب رئیسI. O. Cشد؛

ووشو یک گام دیگر به المپیک نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۶

چنگ در شهر سوچى روسیه و همزمان با المپیک زمستانى با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس جدید کمیته بین‌المللى المپیک برگزیده شد.

در تازه‌ترین افتخار ووشوی جهان، رئیس فدراسیون بین‌المللى ووشو به عنوان نایب رئیس جدید کمیته بین المللى المپیک انتخاب شد تا این رشته یک گام دیگر به بازی‌های المپیک نزدیک تر شود.

به گزارش ایلنا، یوزاى چنگ رئیس فدراسیون بین المللى ووشو در پایان یک صد و بیست و ششمین مجمع کمیته بین المللى المپیک(I. O. C) که در شهر سوچى روسیه و همزمان با المپیک زمستانى در حال برگزارى است، با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس جدید کمیته بین‌المللى المپیک برگزیده شد، اتفاقی که مى‌تواند گامى بزرگی برای اضافه شدن ووشو به جمع بازى‌هاى المپیک تابستانى ٢٠٢۴ باشد.

به همین منظور مهدى على نژاد، رئیس فدراسیون ایران و غرب آسیا طى پیامى این موفقیت بزرگ را به وی و خانواده ووشو جهان تبریک گفت که در بخشى از پیام رئیس فدراسیون ایران و غرب آسیا آمده: باعثمسرت و خوشنودى اینجانب است که به عنوان نایب رئیس کمیته بین المللى المپیک برگزیده شده‌اید. بى شک با توجه به درایت و شناختى که از شما دارم، این انتخاب زمینه‌ساز ارتقا و پیشرفت در تمامى سطوح ورزش و جنبش المپیک خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز