خبرگزاری کار ایران

به کمتر از قهرمانی راضی نیستیم؛

آهنی: تلاش زیادی برای رسیدن به صدر جدول انجام دادیم

کد خبر : ۱۴۳۰۷۷

امسال به کسب مقامی کمتر از قهرمانی هم رضایت نداریم و امیدوارم در پایان فصل با اقتدار این عنوان را کسب کنیم.

سرمربی تیم جودوی پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان رضوی گفت: تیم میزان جدی‌ترین رقیب ما در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر آهنی‌فریمانی با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه آغاز دور برگشت لیگ برتر جودو، اظهار داشت: نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم و تلاش زیادی برای رسیدن به صدر جدول انجام دادیم و خوشبختانه با توجه به رقابت‌های حساسی که انجام شد در نهایت توانستیم صدرنشین شویم.

وی با بیان اینکه جدی‌ترین رقیب ما در راه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر امسال، تیم میزان است، افزود: در دور رفت موفق به شکست این حریف قدرتمند و صعود به صدر جدول شدیم، در دور برگشت هم قطعا در مقابل میزان سنگین‌ترین بازی را خواهیم داشت و باید این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان رضوی ادامه داد: دور برگشت لیگ برتر از ۲۳ بهمن‌ماه جاری در تهران آغاز می‌شود و در حال حاضر تمرینات را با جدیت پیگیری می‌کنیم، ضمن اینکه ملی‌پوشان ما هم زیر نظر کادر فنی تیم ملی، تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

آهنی در پایان گفت: امسال به کسب مقامی کمتر از قهرمانی هم رضایت نداریم و امیدوارم در پایان فصل با اقتدار این عنوان را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز