خبرگزاری کار ایران

سنایی: انتظارات از تیم هاکی روی یخ دختران بالا رفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۹۸

کاپیتان و مربی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان از اولین اعزام به مسابقات جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اعظم سنایی کاپیتان و مربی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در نشست خبری پیش از اعزام تیم به مسابقات جهانی کاپ آزاد لهستان گفت: تیم ما بعد از مسابقات آسیایی به عنوان اولین حضور در عرصه بین‌المللی و کسب مقام نایب قهرمانی، شرایط خوبی دارد. ما با تیم‌هایی مواجه شدیم که دو دهه از فعالیت‌شان در این رشته گذشته، ولی ما فقط سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و نتیجه ای که در آن رویداد حاصل شد، چیزی جز معجزه نبود. حالا توقعات از ما بالا رفته و تلاش می‌کنیم آن چیزی که انتظار می‌رود را به حقیقت برسانیم.

وی ادامه داد: ما دوره‌های انتخابی داشتیم و در نهایت 20 نفر انتخاب شدند و تمرینات سه بار در روز به انجام رسید. بخش اعظم نفرات تیم ملی در تایلند نیز حضور داشتند و البته برخی نفرات جدید هستند و این نشان دهنده پتانسیل بالای بانوان ایران در هاکی روی یخ است. در تیم ما جوانان زیادی حضور دارند و یک نسل جدید در حال شکل گیری است. ما همه تلاش خود را کرده‌ایم و حالا هم فکر می‌کنم یکی از سفره‌های بدون دغدغه مان را پیش‌رو داریم.

سنایی گفت: من بزرگترین عضو تیم با 34 سال هستم و کوچکترین نفر هم 16 سال دارد. از نسلی که من بودم، فقط خودم مانده‌ام. این ادامه حضور من بستگی به عملکرد من و سایر بازیکنان دارد که جای نفرات قدیمی‌تر را بگیرند. ما یک فراخوان می‌زنیم و همه نفراتی که دوست دارند، جلو می‌آیند اما در نهایت نفرات محدودتری به تیم ملی می‌رسند. نفرات زیر 20 سال تیم ملی هم از چند ماه قبل به اردوها آمده و انتخاب شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز