خبرگزاری کار ایران

اینجا جای فرشته ها نیست؛

جای خالی تیم قهرمان در مسابقات آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۳۳

اینجا جای فرشته ها نیست جای قهرمانان نیست جای شایسته ها نیست تا دلتان بخواهد جای علاقمندان به حذف شایستگان است.

به گزارش ایلنا، وقتی شروع به فعالیت کردند کمتر کسی این رشته ورزشی را می شناخت و قطعا از میان همان اندک افراد آشنا به ورزش باز کمتر کسی گمان می کرد ورزشکاران این رشته با دست خالی و بدون حمایت مسئولین ورزش،ره صد ساله را در سیزده سال طی کنند!

در نقطه صفر سال ۱۳۸۴ در اولین حضور بایستی و با رقبای در اوج، دست و پنجه نرم کنی و  سیزده سال بعد قهرمان شوی و از قله افتخار برای رقبای تا بن دندان مسلح، دست تکان دهی قصه شگفت انگیزی ست و این داستان بچه های اینلاین هاکی ایران است.

بچه هایی که با دست خالی رفتند و با قهرمانی برگشتند!

این رشد و پیشرفت خیره کننده می تواند هر رئیس فدراسیونی را از فرش به عرش برساند و او را چنان ذوق زده و مشتاق کند که با تمام تلاش برای ادامه مسیر قهرمانان کشور امکانات لازم را فراهم کند اما افسوس مهمترین و جدی ترین مانع موفقیت در ورزش ایران سو مدیریت است که بلای جان تمام رشته های ورزشی می شود!

تیمی که اولین دوره حضورش در مسابقات آسیایی را با رتبه آخری ثبت کرده بود،سیزده سال بعد قهرمان اینلاین هاکی آسیا شد.

در آخرین دوره مسابقات قهرمان شوی و دوره بعد غایب بزرگ مسابقات باشی به تنهایی تعریفی از فاجعه مدیریتی است!

گفته می شود دلیل عدم اعزام تنها به خاطر مشکلان مالی است و فدراسیون بودجه اعزام این تیم شانزده نفره را ندارد اما اینلاینی ها در دو سال گذشته حتی یک اردو هم نداشتند و عجیب آنکه فدراسیون در آستانه بازی های آسیایی، تصمیم به اعزام تیم جوانان میگیرد، انتخابی تیم ملی برگذار و بخش نامه می کند ورزشکاران باید برای شرکت در انتخابی سیصدهزار تومان پرداخت کنند (پرداخت پول برای انتخابی تیم ملی!!) پول را پرداخت کردند اما با این حال باز بچه ها پشت خط سلیقه شخصی حضرات ماندند تا در آسیا تنها شگفتی سازانی باشند که نان قهرمانی شان با چوب بی کفایتی آجر شد!

مسئولین فدراسیون با سرعت عجیبی به دود کردن آنچه دیگران ساختند مشغول هستند شاید به همین علت است که علاقه وافری به اسکیت سرعت دارند ، “دیگری را شل کنیم شاید ما تند تر برویم “

وقتی اینجا جای فرشته ها نیست را می ساختند شاید باید اسم دیگری برای فیلم سخت کوشان با جنم انتخاب می کردند تا سرنوشت شان حذف از جمع مدعیان نباشد.گفتیم حذف یاد رامین عتیقه چی دبیر سابق فدراسیون اسکیت افتادیم ؛ عضو فعلی کمیته فنی فدراسیون جهانی اسکیت و رئیس فدراسیون اسکیت آسیا که اینجا و در انتخابات دو سال پیش به طور کلی کنار گذاشته و حذف شد تا دست ما از او کوتاه بماند و بهره تجربه و دانش وی را کشورهای دیگر ببرند!

اینجا جای فرشته ها نیست  جای قهرمانان نیست جای شایسته ها نیست تا دلتان بخواهد جای علاقمندان به حذف شایستگان است که ما بد به نظر نرسیم جایی برای تخریب آنچه با خون دل ساخته شده است!

حالا دیگر اینلاین هاکی بازان اعزام نمی شوند که درخشش آنها باعث کم فروغ بودن دیگران نشود، برای اینکه کمیسیون ورزشکاران از دست نخبگان در بیاید برای اینکه مهم نیست افتخارات ملی چه می شود مهم این است که یاران انتخابات دور بعد بجای ورزشکار و مربی اعزام شوند.

این قصه پر غصه ورزش کشور است...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز