خبرگزاری کار ایران

یک کاندیدا برای ۳ فدراسیون چه معنایی دارد؛

وزارت‌ورزش مهره‌چینی‌ می‌کند یا قحط‌ الرجال است؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۲۶

عینی‌ترین نمونه آن ثبت نام یک نفر برای ۳ فدراسیون است که با انصراف از یکی از آنها، حالا باید برای ۲ فدراسیون دیگر وارد کارزار انتخاباتی شود.

مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در شرایطی قرار است روز ۲۳ بهمن برگزار شود که حضور یکی از کاندیداها بسیار عجیب و معنادار است و البته مهره‌چینی معنادار وزارت ورزش و جوانان را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، کارزار انتخاباتی فدراسیون قایقرانی آن هم بعد از گذشت ۲ سال با انواع و اقسام مسائل حاشیه‌ای و تعلیق‌های بین‌المللی، قرار است روز ۲۳ بهمن‌ماه جاری برگزار شود که برای شرکت در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، ۸ نفر کاندیدا شده‌اند که البته براساس آخرین اخبار، صلاحیت ۲ نامزد تایید نشده است.

البته اینکه احمد دنیامالی و خسرو ابراهیمی بتوانند مجور حضور در مجمع را به دست آورند یا به عبارت بهتر، مسئولان اجازه شرکت آنها را بدهند یا نه، موضوعی است که باید در جای خود به آن اشاره شود اما مساله مهم در انتخابات پیش روی فدراسیون قایقرانی، نام‌نویسی شخصی به نام ناصر طالبی است که در نوع خود بسیار عجیب است، حتی در حد یک رکورد در ورزش ایران و شاید هم جهان مطرح است.

طالبی از کارمندان وزارت ورزش و جوانان است که در حال حاضر بازرس فدراسیون بوکس است. وی چندی پیش در انتخابات فدراسیون بوکس ثبت‌نام کرد که البته اخیرا از کاندیداتوری خود برای نشستن به جای احمد ناطق‌نوری منصرف شد. طالبی بعد از مدتی کوتاه برای فدراسیون اسکی هم اعلام آمادگی کرد، ضمن اینکه در حال حاضر نامزد فدراسیون قایقرانی نیز شده ست.

ابتدا باید گفت منظور ما از پرداختن به این مساله، انتقاد از شخص طالبی نیست و اساسا نگاه ما شخصی نیست، اما اینکه یکی از کارمندان وزارت ورزش در آن واحد کاندیدای احراز پست ریاست ۲ فدراسیون است، جای سوال دارد و البته حقایقی از آنچه در وزارت ورزش می‌گذرد را عیان می سازد. البته بسیار محتمل است طالبی از کاندیداتوری هر دوی این فدراسیون‌ها انصراف بدهد و همچنان به عنوان نیروی وزارت ورزش باقی بماند.(همانطور که از نامزدی فدراسیون بوکس انصراف داد) با این حال ابهامات در مورد نامزدی یک نفر برای ۳ فدراسیون علامت سوال بزرگی در اذهان اهالی ورزش پدید می آورد.

علامت سوال پیش روی وزارت ورزش

اخیرا به ویژه پس از برگزاری مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک، شنیده‌ها از درون وزارت ورزش حاکی از تغییر و تحولات اساسی در رأس مدیریتی فدراسیون‌ها دارد که البته در نگاه اول می‌تواند امیدبخش باشد چراکه کم نیستند فدراسیون‌هایی که سال‌هاست با یک رئیس مادام‌العمر و با تفکراتی قائم به فرد اداره می‌شوند که نتیجه‌ای نیز برای ورزش کشور در بر نداشته، با این حال اخبار اخیر درخصوص حضور گزینه‌های مورد نظر وزارت ورزش و به عبارت بهتر مهره‌چینی خاص مسئولان این وزراتخانه، این روزها تا حدود زیادی رنگ واقعیت به خود گرفته که عینی‌ترین نمونه آن ثبت نام یک نفر برای ۳ فدراسیون است که با انصراف از یکی از آنها، حالا باید برای ۲ فدراسیون دیگر وارد کارزار انتخاباتی شود.

این روند وزارت ورزش علی‌رغم برخی نتایج مثبتی که برای مدیریت ورزش کشور دارد، باعثمحدود و محروم کردن چهره‌های موفق و با کارنامه برای حضور در سطح کلان ورزش است و این ابهام را بیشتر و این سوال را مطرح می‌کند که آیا متولیان وزارت ورزش به هر شکل ممکن می‌خواهند گزینه‌های مورد نظر و البته تایید صلاحیت شده خود را وارد فدراسیون‌ها کنند؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز