خبرگزاری کار ایران

برای دیدار با رییس فدراسیون جهانی؛

سمندر و آشوری به لیسبون پرتغال می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۸

از اسپینوز درخواست ملاقات کردیم که او از ما خواست برای این دیدار اواخر بهمن‌ماه که مسابقات قهرمانی امیدهای اروپا در پرتغال برگزار می‌شود، به این کشور برویم.

رییس و دبیر فدراسیون کاراته برای برای دیدار با آنتونیو اسپینوز ریس اسپانیایی فدراسیون جهانی اواخر بهمن ماه راهی لیسبون پرتغال می شوند.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری درخصوص این سفر اظهار داشت: پس از اینکه چندی پیش طبق هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان نامه ای را در خصوص طرح جدید حجاب برای بانوان کاراته کا به فدراسیون جهانی ارسال کردیم، از اسپینوز درخواست ملاقات کردیم که او از ما خواست برای این دیدار اواخر بهمن‌ماه که مسابقات قهرمانی امیدهای اروپا در پرتغال برگزار می‌شود، به این کشور برویم.

آشوری افزود: علاوه بر موضوع حجاب، در مورد نحوه برگزاری لیگ جهانی کاراته وان و نحوه زمان‌بندی این مسابقات هم صحبت خواهیم کرد. برای مثال شهریورماه سه مرحله لیگ جهانی برگزار می‌شود، در حالیکه به دلیل نزدیکی این سه مرحله با بازی‌های کشورهای آسیایی اینچئون، کشورهای مطرح آسیایی قادر به شرکت با تیم‌های اصلی خود در این رقابت‌ها نخواهند بود.

وی متذکر شد: در بحثرنکینگ جهانی کاراته‌کاها نیز ایراداتی وجود دارد که آن را در دیدار با رییس فدراسیون جهانی مطرح خواهیم کرد. اینکه چرا نتایج کاراته‌کاهای اروپایی در مسابقات قهرمانی این قاره در رتبه کاراته کاهای اروپایی لحاظ می‌شود اما این امتیاز شامل سایر کاراته کاها که در مسابقات قاره خود شرکت می‌کنند، نمی‌شود.

آشوری با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان در برمن آلمان در آبان سال آینده، ابراز امیدواری کرد که دیدار با اسپینوز شرایطی را فراهم آورد تا بانوان کاراته کشورمان در نخستین حضور جهانی‌شان با شرایط بهتری در این رقابت‌ها شرکت کنند و دغدغه اینکه به پوشش اسلامی‌شان ایراد وارد نشود را نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز