خبرگزاری کار ایران

باید دموکراسی را تمرین کنیم؛

گودرزی: تأخیر ۱۴ ماهه انتخابات کمیته ملی زیبنده نبود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۴

باید دموکراسی را تمرین و رعایت کنیم اینکه عضو فکری کدام گروه هستیم برای همه قابل احترام است مجمعی که من می بینم همه متعهد و اهل علم هستند و در این مسیر حرکت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاخیر ۱۴ ماهه در انتخابات کمیته ملی المپیک را متضاد با دموکراسی و به ضرر ورزش دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی که در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک حاضر است، گفت: با توجه به تأخیر ۱۴ ماهه خیلی برای کشور ایران زیبنده نیست که صحبت از دموکراسی می کنیم و به دنبال حاکمیت مردم در کشور هستیم. طولانی شدن و تداوم این کار مطلوب نبوده است.

گودرزی تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نداشته است: «بعید به نظر می‌رسد کسی بتواند یک عبارت از من نقل کند که در جایی جهت دار حرف زده باشم و بخواهم قدمی را خلاف اظهاراتم داشته باشم به عنوان نماینده مردم باید خواسته آنها را عملی کنیم. در این شرایط دموکراتیک برخی اتفاقات زیبنده نیست. کمیته المپیک جایگاه بالایی دارد. آنچه که در بیرون نمایش داده می شود نشان دهنده فرهنگ ما است، اگر بد باشد همه آسیب می بینیم و اگر خوب نشان دهیم همه نفع می برند. جایگاه این کمیته بسیار وسیع است که باید خوب رفتار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید دموکراسی را تمرین و رعایت کنیم اینکه عضو فکری کدام گروه هستیم برای همه قابل احترام است مجمعی که من می بینم همه متعهد و اهل علم هستند و در این مسیر حرکت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز