خبرگزاری کار ایران

برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم؛

بختیاریان: ۲ ووشوکار چینی به تیم پرشین اضافه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۲

در جلساتی که کادر فنی برگزار کرد به این نتیجه رسیدیم که برای حضوری درخشان‌تر در هفته‌های پایانی لیگ برتر از ۲ ووشوکار چینی استفاده کنیم.

سرپرست تیم ووشوی پرشین گفت: برای حضوری برجسته‌تر در هفته‌های پایانی، ۲ ووشو کار چینی به تیم ملحق می‌شود.

به گزارش ایلنا، قاسم بختیاریان پس از پیروزی در هفته های پنجم و ششم لیگ برتر ووشو گفت: رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود و بازیکنان ما هم با آمادگی کامل در میدان رقابت حضور پیدا کردند. با ارائه عملکردی رضایت‌بخش این دیدارها را با پیروزی به پایان رساندند و با ۱۵ امتیاز کسب شده در صدر جدول گروه خود قرار گرفتیم.

بختیاریان اظهار کرد: پرشین مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته خود است و امسال هم برای تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات حضور دارد. تا به این هفته بدون حضور بازیکن خارجی توانستیم حریف‌های خود را شکست دهیم. در جلساتی که کادر فنی برگزار کرد به این نتیجه رسیدیم که برای حضوری درخشان‌تر در هفته‌های پایانی لیگ برتر از ۲ ووشوکار چینی استفاده کنیم.

وی افزود: این ۲ بازیکن از ووشوکاران مطرح کشور خود هستند و قطعاً در ۳ هفته پایانی مسابقات به تیم پرشین ملحق می‌شوند.

بختیاریان در ادامه گفت: پرشین در این هفته به عنوان فنی‌ترین تیم انتخاب شد، رامین شیرآقایی و علی شیرآقایی که مربیان بخش ساندای تیم هستند عنوان بهترین مربی هفته را کسب کردند و محمدرضا عزیزخانی پرامتیاز ترین تالوکار و علی یوسفی هم پر امتیازترین سانداکار شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان توسط مسئولان باشگاه باعثبالاتر رفتن انگیزه بازیکنان برای تکرار عنوان قهرمانی می‌شود و پرشین در تلاش است تحولی جدید در ووشوی ایران ایجاد کند و سرمایه‌گذاری‌های مناسب از سوی مسئولان این باشگاه قطعاً باعثتوسعه سطح ووشوی کشور خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز